• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on mei 23, 2013 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Wees onderscheidend met data!

    Het ‘managen van data’ wordt steeds meer een onderscheidende factor voor bedrijven. Bedrijven krijgen inzicht in de wensen en behoeften van de klant en daarnaast bespaart het kosten. Uiteindelijk hoeft u niet meer de massa aan te schrijven maar kunt u gedetailleerd segmenten selecteren die aan bepaalde criteria voldoen.

    Onderzoek toont aan 2011 aangetoond dat zeker 50% van het Nederlands bedrijfsleven geen duidelijke strategie heeft op het gebied van datamanagement. Wilt u meer weten over klantdata, spaalr- of loyaliteitsprogramma’s dan kunt u altijd een lezing volgen van DataMatch. Met onze ervaring en kennis opgedaan als verlengstuk van vele marketingafdelingen van retail organisaties kunnen wij u wellicht verrijken met actuele feiten!

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>