• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on aug 16, 2012 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Webwinkels niet altijd goedkoper

    Uit onderzoek blijkt dat webwinkels niet altijd goedkopere producten aanbieden dan de traditionele winkel. Het blijkt dat de consument, vooral voor de aanschaf van goedkopere producten, beter naar een fysieke winkel kan gaan. E-commerce bedrijven trekken namelijk steeds vaker hun tarieven gelijk.

    Doordat het gedrag van de consument via het web uitstekend te volgen is, kunnen webretailers besluiten de consument geen scherpe aanbieding te doen. Daarom is een consument in veel gevallen even duur uit wanneer er een product via het internet wordt besteld. Met name voor goedkope artikelen loont het voor de klant om de brick winkel te bezoeken.

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>