• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on nov 22, 2012 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Voordelen van E-mail marketing

    Iedereen kent de grote voordelen van e-mailmarketing. De kosten per prospect zijn relatief laag, het is eenvoudig om te segmenteren en te personaliseren en de respons is goed meetbaar. De effectiviteit van uw e-mailcampagnes kan dan ook nog steeds zeer hoog zijn, mits u zich duidelijk onderscheidt van de bulk aan reclamemail. DataMatch kan u op dit gebied volledig faciliteren: vanaf doelgroepselectie, strategie, samenstelling van een gepersonaliseerde e-mailcampagne tot en met de verzending en responsmetingen. E-mail blijft een krachtig medium om in contact te blijven met uw klanten, om waardevolle relaties op te bouwen en u meer omzet uit uw klantenbestand te halen.

    Meer informatie

    Direct Mail hoort geen schot hagel te zijn, maar een 1:1-campagne. Neem voor meer informatie of cases contact met ons op.

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>