• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Spaarprogramma opzetten

     

    Een spaarprogramma opzetten voor de webshop

    Voor een moderne onderneming is het belangrijk om de oude fysieke spaarkaart te upgraden naar een modernere versie, de digitale versie. Via een digitaal spaarprogramma kunnen loyalty marketingcampagnes ook op een werkende wijze worden ingezet voor webwinkels.

    Een spaarprogramma opzetten om uw klanten te belonen

    Met het online spaarprogramma van DataMatch kunt u de klanten van uw webshop gericht aanbiedingen sturen. De mogelijkheden om gericht klantgroepen of individuen te benaderen zijn daarbij voor handen. Wanneer een klant bijvoorbeeld een door u gewenste actie uitvoert kunt u deze klant belonen voor haar loyaliteit. Indien een klant bijvoorbeeld een account aanmaakt voor uw spaarprogramma ontvangt deze een welkomstbonus in punten of een kortingsbon.

    Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten

    – Patricia van Grootveld – ICI Paris XL


     

    Spaarprogramma opzetten

    Onze klantendatabase met de winkelverkopen is al jaren in vertrouwde handen bij DataMatch.

    Jacco Crezee – Directeur Purdey

    Voordelen van een online spaarprogramma opzetten

    Het belonen van een klant na het uitvoeren van een actie zal de mate van loyaliteit aan uw onderneming vergroten. Het eerder genoemde voorbeeld, een welkomstbonus na het aanmaken van een account, is slechts één van de mogelijkheden die het programma u biedt. Hieronder hebben wij een aantal andere mogelijkheden voor u op een rijtje gezet:

    • Direct inzage in gespaarde punten
    • Duidelijk zichtbaar hoeveel punten de klant krijgt bij aankopen.
    • Beloon klanten met extra punten
    • Beloon klanten wanneer een account is aangemaakt of een review geschreven is
    • Producten gratis verzenden

     


     

    Uw klantgegevens beheren

    De gegevens die u verzameld in uw klantendatabase zijn zeer waardevol mits deze goed benut worden. Het gebruiken en analyseren van deze gegevens kan het beste als u deze koppelt aan een CRM- systeem. Datamatch koppelt de gegevens die verzameld worden met het Marketing Dashboard. Na het spaarprogramma opzetten wordt uw kassasysteem gekoppeld en kunt u via het dashboard de gegevens beheren, gebruiken en analyseren. Meer informatie over het dashboard leest u hier: Marketing Dashboard .

    spaarprogramma opzetten

    Dankzij DataMatch hebben wij nu betrouwbare en transparante klantgegevens waarmee we een succesvol loyalty programma draaien.

    Frank Biegstraaten – Van Gils


    Beschikbare Modules

     


     

    Online spaarprogramma opzetten

    Gebruik onze loyaliteitsprogramma’s om uw klantloyaliteit te vergroten en benut de data die u verzamelt in het praktische marketing dashboard.

    Klantenkaart

    Met de klantenkaart kunt u gericht privileges aan bepaalde klanten of klantgroepen toewijzen. Koppel de kaart met uw kassasysteem en link deze vervolgens aan het DataMatch marketing dashboard om optimaal gebruik te maken van de klantdata die u verzamelt.

    Lees meer…

    Spaar app

    Moderne Loyalty marketing. Benut de technische mogelijkheden die deze tijd u bieden door uw klanten nog loyaler te maken. Uw klanten kunnen eenvoudig via hun mobiel of tablet gebruikmaken van onze Spaar app.

    Lees meer…

    Webshop Spaarprogramma's

    Wilt u dat uw klanten terugkeren in uw webshop? Stem uw loyaliteitsprogramma af op verschillende klantengroepen en vergroot door middel van een effectief loyaliteitsprogramma de loyaliteit van uw klanten.

    Lees meer…

    Cadeaukaart

    De cadeaupas heeft succesvol zijn intrede gemaakt en daarmee de papieren cadeaucheque definitief verdreven. De pas is een succesvol middel om de omzet te verhogen.

    Lees meer…

     

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen