• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Spaarprogramma mkb

     

    Marketingcampagnes voor webwinkels

    Voor een modern mkb-bedrijf is het belangrijk om de oude fysieke spaarkaart te upgraden naar een digitale versie. Op deze wijze kunnen loyalty marketingcampagnes ook op een effectieve wijze worden ingezet voor webwinkels.

    Beloon uw vaste klanten met het spaarprogramma mkb

    Met het online spaarprogramma mkb voor webshops kunt u gericht uw producten aanbieden aan uw klanten. Er zijn daarbij goede mogelijkheden om groepen klanten individueel te benaderen. De klanten kunnen na het uitvoeren van een bepaalde actie worden beloond voor hun loyaliteit. Bijvoorbeeld voor het schrijven van een product review op uw website.

    Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten

    – Patricia van Grootveld – ICI Paris XL


     

    Spaarprogramma mkb

    Onze klantendatabase met de winkelverkopen is al jaren in vertrouwde handen bij DataMatch.

    Jacco Crezee – Directeur Purdey

    Voordelen van het online spaarprogramma mkb

    Het belonen van een klant na het uitvoeren van een actie zal er toe lijden dat bepaalde klanten nog loyaler worden aan uw onderneming. Het eerder genoemde voorbeeld, het schrijven van een review, is slechts één van de mogelijkheden die het programma u biedt. Een aantal andere mogelijkheden zijn:

    • Direct inzage in gespaarde punten
    • Duidelijk zichtbaar hoeveel punten de klant krijgt bij aankopen.
    • Beloon klanten met extra punten
    • Beloon klanten wanneer een account is aangemaakt of een review geschreven is
    • Producten gratis verzenden

     


     

    Uw klantgegevens beheren in het marketing Dashboard

    De gegevens die u verzameld in uw klantendatabase zijn van een grotere waarde indien u deze koppelt aan een functioneel systeem. Datamatch koppelt de gegevens die verzameld worden in het spaarprogramma mkb met het Marketing Dashboard. In dit dashboard zijn al de functies verwerkt die u nodig heeft om de optimale voordelen uit deze data te halen.

    Spaarprogramma mkb

    Dankzij DataMatch hebben wij nu betrouwbare en transparante klantgegevens waarmee we een succesvol loyalty programma draaien.

    Frank Biegstraaten – Van Gils


    Beschikbare Modules

     


     

    Spaarprogramma mkb online

    Gebruik onze loyaliteitsprogramma’s om uw klantloyaliteit te vergroten en benut de data die u verzamelt in het praktische marketing dashboard.

    Klantenkaart

    Met de klantenkaart kunt u privileges aan bepaalde klanten toewijzen. Koppel de kaart met uw kassasysteem en link deze vervolgens aan het DataMatch marketing dashboard.

    Lees meer…

    Spaar app

    Loyalty anno nu. Benut de technische mogelijkheden van deze tijd om uw klanten nog loyaler te maken. Uw klanten kunnen gebruikmaken van onze Spaar app die geschikt is voor mobiel of tablet.

    Lees meer…

    Webshop Spaarprogramma's

    Klanten terug laten keren in uw webwinkel? Vergroot de loyaliteit van uw webwinkelbezoekers door een effectief loyaliteitsprogramma dat u volledig kunt afstemmen op iedere klantgroep.

    Lees meer…

    Cadeaukaart

    De papieren cadeaubon is verleden tijd. De cadeaupas heeft succesvol zijn intrede gemaakt en is een succesvol middel om de omzet te vergroten.

    Lees meer…

     

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen