Social Media Monitoring

dashboard voor social media monitoring

Social Media Monitoring

Weet u precies wat uw klanten online schrijven? Weet u zeker dat alle vragen voor uw bedrijf via social media gezien en beantwoord worden? Met de social media monitoring services van DataMatch hoeft u daar niet aan te twijfelen.

Onze ervaren webcare specialisten weten op de juiste manier te reageren op vragen, klachten en complimenten. U bepaalt de richtlijnen van onze reacties, zodat antwoorden over al uw kanalen (online of offline) uniform zijn. Verbeter uw service, werk aan engagement en krijg meer inzicht in uw klanten met actieve social media monitoring.

Engagement

Vanuit Coosto – onze social media management tool – hebben wij alle klantberichten direct in beeld. Berichten op Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram beantwoorden we vlot, vriendelijk en volgens uw richtlijnen.

Wij verzamelen de complete gespreksgeschiedenissen, zodat wij eerder gegeven antwoorden altijd kunnen teruglezen. Zo krijgt uw klant altijd een antwoord op maat. Deze persoonlijke werkwijze verbetert uw klanttevredenheid.

 

Over DataMatch

DataMatch Loyalty Marketing is al 20 uw specialist op het gebied van Loyalty Marketing. Met onze innovatieve oplossingen verbeteren we uw klantrelaties en databeheer. Onze specialisten vertalen inzichten naar campagnes die uw onderneming verder helpen.

Inzicht in klantdata

Social media monitoring zorgt er ook voor dat data van online bezoekers wordt verzameld. In een overzichtelijk dashboard houden wij realtime inzicht in hoe jouw merk of organisatie er op social media voor staat.

Onze webcare diensten worden verzorgd vanuit ons moderne Klant Contact Centrum. Hier beantwoorden we naast social media berichten ook inkomend telefoonverkeer, e-mails en live chat berichten. Met al deze diensten onder één dak kunnen wij een overzichtelijk klantprofiel creëren van al uw klantcontacten.

Meer weten?

14 + 14 =