• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on okt 19, 2012 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Retailers zetten in op analytics en CRM

    Retailers gaan het komende jaar fors investeren in social analytics en CRM-systemen. Bedrijven willen klanten beter bedienen door hun gedrag beter in kaart te brengen. Forrester vroeg 170 bedrijven naar het systeem waarmee zij hun cms’en de komende periode willen vervlechten. Web of social analytics werden daarbij het meest genoemd, gevolgd door CRM.
    De bedrijven werd daarnaast ook gevraagd via welke drie kanalen zij hun bereik willen vergroten en hun beleving willen verbeteren. Bedrijven gaven aan de klant te willen bereiken via mobiel, en e-mailmarketing om zo klantbehoud te realiseren.

    In het afgelopen jaar heeft DataMatch haar dienstenpakket fors uitgebreid met CRM functionaliteiten, geavanceerde e-mail campagnes en mobiele marketing. Wilt u meer weten over ons dientenpakket en naar aanleiding van bovenstaand onderzoek stappen ondernemen om meer inzicht te krijgen in het koopgedrag en wensenpakket van uw klant, neem dan contact met ons op. Ons bezoek aan uw bedrijf levert u een hoop kennis op op het gebied van loyalty marketing!

    (Bron: Forrester Research)

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>