• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    PurdeyOfferte aanvragen

    Purdey

    In retail, zowel online als offine, gaat het steeds meer om data. Degene die het meest van de klant weet, heeft de grootste kans op conversie. Met de juiste data en het leggen van verbanden tussen deze data, weet je precies wanneer en op welke manier je jouw klant kunt bereiken. 

    Purdey en DataMatch hebben al lang een prettige samenwerking.
    Met ruim 21 vestigingen, is Purdey een toonaangevende naam in de wereld van retail.

    DataMatch helpt Purdey met :

     

    • Inzicht bieden in de identiteit van de klant;
    • Inzicht bieden in de aankoopfrequentie per klant;
    • Inzicht bieden in de artikelen die zijn aangekocht door de klant;
    • Inzicht bieden in het bedrag per transactie van de klant;
    • Inzicht bieden in de interesses en behoeftes van de klant.

    Wat heeft DataMatch gedaan?

    Klantgegevens opslaan en vastzetten in een database is stap één, hier effectief mee omgaan om klanten beter van dienst te zijn en omzet te verhogen is een tweede stap. De afgelopen jaren is DataMatch het marketingbureau voor de drie formules. Met diverse activiteiten die we uitvoeren voor deze formules proberen we altijd te streven naar maximale rendement voor onze opdrachtgever en een hogere klanttevredenheid en betrokkenheid van de klanten. Dit doen we met het Marketing Dashboard.

    De dienstverleningen die we voorzien voor elke formule zijn o.a.:

    • Klantregistratie;
    • Klantwijzigingen doorvoeren;
    • Klanttransacties realiseren, vastleggen en evalueren;
    • Loyaliteitsactiviteiten op verschillende manieren (denk aan spaarprogramma’s en gerichte marketingcampagnes);
    • Verzilvering van spaaracties mogelijk maken en realiseren;
    • E-mailing (Copernica) en Direct Mailing campagnes;
    • Online, offline en Kiosk verkopen.