Topking

DataMatch ontwikkelde een B2B spaar systeem voor Topking. Bij iedere bestelling ‘vlammetjes’ ontvingen de klanten een verpakking met een unieke code. Deze codes konden ingevuld worden op de door DataMatch geleverde ‘mijn omgeving’. Zodra er een bepaald aantal punten gespaard waren ontvingen de klanten het Vlambassy Dartboard.

Onze oplossing

DataMatch richtte een B2B loyalty systeem in voor Topking. TopkingĀ kon in het loyalty systeem zien hoeveel er gespaard werd en hun ‘top spaarders’ volgen. Afnemers van de ‘Vlammetjes’ hadden de mogelijkheid om in te loggen op hun ‘mijn omgeving’ en hun gespaarde voucher codes te verzilveren voor punten. Na het sparen van een bepaald aantal punten ontvingen de klanten het ‘Vlambassy Dartboard’

The Vlambassy

Topking is bezig met het uitzetten van een nieuwe campagne, namelijk, een spaarcampagne. Hier kunnen afnemers van Vlammetjes, via groothandels dozen van 72 stuks, sparen voor dartboards en flights.

Deze actie wordt breed gecommuniceerd. Grossiers die in Vlammetjes handelen krijgen binnenkort dan ook informatie over deze actie in de brievenbus.De campagne wordt gesteund door Vlambassadeur Raymond van Barneveld. Via Topking is er promotiemateriaal verkrijgbaar, uiteraard met het gezicht van Barney erop gedrukt.

Met de verzamelde materialen kunnen bedrijven hun eigen The Vlambassy toernooi organiseren. Hiermee kunnen darters in kroegen en kantines het tegen elkaar opnemen. De winnaars van deze toernooien kunnen een partij tegen Raymond van Barneveld winnen. Deze partij vindt plaats op de winnende locatie.