Tapes

Omdat TAPES 30 jaar bestaat, hebben zij DataMatch gevraagd om de digitale kraskaart voor hen in te zetten. DataMatch leverde een bepaalde string met geldige ‘krascodes’. Tapes heeft deze codes op hun drukwerk geplaatst en deze verpreid naar hun klanten. Klanten kunnen hun code op de website invullen en ontvangen direct hun prijs in de mailbox.

Onze oplossing

Door een digitale kraskaart in te zetten, betrekt u uw klanten maximaal bij uw bedrijf. U kunt naast het verhogen van engagement, de kraskaart ook inzetten om tijdelijk producten te promoten of simpelweg een omzetvergroting te realiseren. Een digitale kraskaart sluit aan bij alle operationele doeleinden.

Tapes 30 jaar Krasactie

Voordat de module wordt klaargezet, moet er een keuze gemaakt worden. Namelijk, gaat de doelgroep via de post bereikt worden, of gebeurt dit via e-mail. In het eerste geval, zal er per post een fysieke code naar de relatie worden gestuurd samen met een trigger om met de actie mee te doen. In deze case heeft Tapes zelf al hun deelnemers de vouchercode verstuurd met fysiek drukwerk. Ontvangers kunnen hun voucher code invullen op de website en ontvangen direct hun prijs in hun mailbox.