Samen met Talisman verzorgt DataMatch een koppeling met het boekingssysteem. Vanuit het Marketing Dashboard kan Talisman klanten beheren, campagnes opzetten en de communicatiegeschiedenis met boekers inzien. DataMatch heeft via Copernica een e-mailflow ingericht zodat Talisman meerdere geautomatiseerde e-mailings uit kan sturen.

Talisman

Talisman is in 1991 opgericht als Maleisiƫ specialist. Sindsdien is Talisman uitgegroeid tot een toonaangevende reisorganisatie in het exclusieve marktsegment. Het leveren van maatwerk en het bieden van zo hoog mogelijke kwaliteit is altijd het uitgangspunt geweest. Door ons uiterst flexibele concept zijn geen twee reizen hetzelfde en bent u altijd gegarandeerd van een individuele, unieke en zeer bijzondere reisbeleving.

Marketing Dashboard

Binnen het bestaande CRM systeem van Talisman waren er onvoldoende mogelijkheden om klantdata te ontsluiten en hier vervolgens een loyalty flow voor in te richten. Om voor Talisman een marketing dashboard, waarin zij klantgegevens kunnen beheren, is er een koppeling gebouwd met het huidige CRM en boekings-systeem. Ook is er voor Talisman een e-mailflow ingericht, toegespitst op het realiseren van persoonlijk en relevante contactmomenten. Deze e-mailings houden nauw verband met klantinteresses, reisvoorkeuren, boekingshistorie en opgebouwde klantprofielen.