DataMatch heeft voor de 6 winkels van BLOEM! een uniek multichannel spaarprogramma opgezet. Alle winkels van Bloem maken gebruik van het Bovertis kassasysteem. DataMatch heeft de kassa en de online Magento webshop gekoppeld zodat klanten met een fysieke of digitale spaarkaart kunnen sparen en beloond kunnen worden in alle 6 de vestigingen en de webshop. Klanten kunnen zelf kiezen welke persoonlijke aanbieding zij als spaardoel stellen.

BLOEM!

Fleurtiek voorziet de zakelijke markt al sinds 1988 van relatiegeschenken en bloemabonnementen. Fleurtiek wordt hierbij alom gewaardeerd door de betrouwbare service.

Fleurtiek staat ook bekend om de goede kwaliteit van de bloemen die geleverd worden. Dagelijks komen onze bloemen vers van de veiling en van geselecteerde kwekers. Doordat Fleurtiek zo veel verschillende activiteiten ontplooit worden de bloemen grootschalig ingekocht tegen zeer scherpe prijzen. Onder Fleurtiek valt ook het winkelconcept BLOEM! een trendy moderne bloemenwinkel.

Progressief sparen

Met het progressief spaarsysteem van DataMatch kunnen klanten zelf kiezen welke persoonlijke aanbieding zij willen gebruiken. Zodra de klant een bepaald aantal punten heeft gespaard, krijgt deze een voucher toegestuurd. De klant kan er dan zelf voor kiezen om door te sparen tot een volgende aanbieding, of de huidige aanbieding te verzilveren. Ook kiest BLOEM! ervoor om nieuwe aanmeldingen te belonen met een kortingsvoucher van € 5,-.