Gossimijne (horeca)

 

Wat was de uitdaging?

Gossimijne wilde graag een digitaal cadeaukaart systeem hebben voor vijf restaurants dat gemakkelijk, laagdrempelig en direct inzetbaar was. Tevens was er vraag naar het combineren van het cadeaukaart systeem met een digitaal klantenkaart systeem .

 

De horecatent wilt klanten belonen voor hun loyaliteit en de mogelijkheid bieden om de Gossimijne experience cadeau te doen. Wat van belang was voor Gossimijne is dat de klanten zelf kunnen kiezen of ze gebruik maken van een fysieke of digitale cadeaukaart in beide systemen.

Bedrijf: Gossimijne

Vestigingen: 5

Branche: Horeca

Website: http://www.gossimijne.nl

 

loyaliteit-case-restaurant


 

Hoe heeft DataMatch dit opgelost?

DataMatch adviseerde Gossimijne om gebruik te maken van het digitaal klantenkaart systeem en deze te combineren met een digitaal cadeaukaart systeem.

 

Voor Gossimijne is er een saldochecker gemaakt, zodat de klanten altijd real-time inzicht hebben in hun actuele saldo (zie hier). Het is ook mogelijk om koppelingen te maken met kassasystemen of het systeem te laten werken buitenom de kassa (met bijvoorbeeld een iPad).

Neem contact op voor de mogelijkheden.

loyaliteitsprogramma-gossimijne-sparen

 


loyaliteitsprogramma-op-maat-loyaliteit
Bekijk het Marketing Dashboard van DataMatch

 

Meer informatie over loyaliteit?

Wilt u meer informatie over loyaliteit dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Contactgegevens

Tel     : 010 462 22 28

E        : info@datamatch.nl

Stel ons al uw vragen

[si-contact-form form=’1′]