• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    Brova (retail)Offerte aanvragen

    Brova (retail)

     

    Wat was de uitdaging?

    Brova groep is een aantal jaar geleden begonnen met een formule genaamd Action life sports. De insteek was om een database voor deze formule op te zetten. Na een aantal jaar is deze database succesvol uitgegroeid tot een klantenbestand van 50.000. Vervolgens is het bedrijf een aantal jaren later verkocht.

    Na deze fijne eerste samenwerkingservaring met Brova is DataMatch begonnen met databases op te zetten en klantgegevens te verzamelen voor de andere drie formules van Brova, namelijk; Houtbrox, Purdey en Duthler.  Een aantal jaar later zitten we nu op meer dan 1.1 miljoen klanten in de diverse databases en is er veel meer inzicht in:

    • wie de klanten zijn;
    • hoe vaak de klanten kopen;
    • wat de klanten hebben gekocht;
    • het aankoopbedrag per besteding;
    • wat de interesses en behoeften zijn per klant.

     

     

     

    Bedrijf: Brova

    Vestigingen: 40

    Branche: Retail

    Website: http://www.brova.nl

     

    loyaliteitsprogramma-brova-retail-portfolio


     

    Hoe heeft DataMatch dit opgelost?

    Klantgegevens opslaan en vastzetten in een database is stap één, hier effectief mee omgaan om klanten beter van dienst te zijn en omzet te verhogen is een tweede stap. De afgelopen jaren is DataMatch het marketingbureau voor de drie formules. Met diverse activiteiten die we uitvoeren voor deze formules proberen we altijd te streven naar maximale rendement voor onze opdrachtgever en een hogere klanttevredenheid en betrokkenheid van de klanten. Dit doen we met het Marketing Dashboard.

    De dienstverleningen die we voorzien voor elke formule zijn o.a.:

    • Klantregistratie;
    • Klantwijzigingen doorvoeren;
    • Klanttransacties realiseren, vastleggen en evalueren;
    • Loyaliteitsactiviteiten op verschillende manieren (denk aan spaarprogramma’s en gerichte marketingcampagnes);
    • Verzilvering van spaaracties mogelijk maken en realiseren;
    • E-mailing (Copernica) en Direct Mailing campagnes;
    • Online, offline en Kiosk verkopen.

     

    marketing-dashboard-loyaliteitsprogramma

    Alle gegevens van alle winkeliers zijn te bekijken per winkel of als één geheel, overzichtelijk in één dashboard.

     


    Bekijk de loyaliteitsprogramma winkel pagina!

    Loyaliteitsprogramma-winkels

    Meer informatie over loyaliteitsprogramma’s?

    Wilt u meer informatie over loyaliteitprogramma’s dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Contactgegevens

    Tel     : 010 462 22 28

    E        : info@datamatch.nl

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen