Portfolio Akaart

Meer weten?

7 + 4 =

Wat was de uitdaging?

De eigenaar van Reinders Vastgoed kwam met het voorstel om een regionaal spaarssysteem uit te rollen voor de gemeente Apeldoorn.

Het idee was om één pas te introduceren genaamd de Akaart met twee varianten tegenover een vast maandbedrag. Met de pas kan er geprofiteerd worden van gratis producten en veel korting bij de aangesloten acceptanten. Denk hierbij ook aan de dagelijkse benodigdheden zoals tanken en boodschappen. Zo haal je snel het maandbedrag eruit en kan de inwoners van Apeldoorn direct profiteren van veel voordeel.

  • De aangesloten winkeliers belonen de klanten voor hun maandelijkse besteding;
  • Er wordt op regionaal niveau data verzameld over de bewoners van de gemeente Apeldoorn;
  • Er is inzicht in behoefte en wensen van de bewoners van Apeldoorn;
  • De bewoners van Apeldoorn profiteren van voordeel in de gehele regio;
  • Het is een mooi concept met een stabiele verdienmodel voor de intiatiefnemer

Hoe heeft DataMatch dit opgelost?

DataMatch heeft gebruik gemaakt van het Loyalty programma op maat (Marketing Dashboard). Alle acceptanten kunnen door zelf gewenste methode de kaart scannen via de scanapp van Akaart. Dit kan via de smartphone of tablet. Vervolgens profiteert de klant van de specifieke voordeel per aangesloten acceptant. De klanten worden geïnformeerd over de vele voordelen elke maand via de digitale nieuwsbrief.

Alle gegevens van alle winkeliers zijn te bekijken per winkel of als één geheel, overzichtelijk in het Marketing Dashboard.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

7 + 2 =