• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Loyalty

    Trouwe klanten

    De loyaliteit van een klant staat voor de mate waarin deze trouw is aan een onderneming. Maar hoe zorgt u ervoor dat die zogeheten ‘ loyalty ‘ hoog is onder uw klanten? Om loyale klanten te verkrijgen dient u voldoende en op een passende wijze met ze te communiceren. In een wereld waarin informatie 24/7 beschikbaar is, wordt het steeds belangrijker om gerichter te communiceren met uw klanten. DataMatch biedt u een verscheidenheid aan oplossingen om 1:1 met uw klant te communiceren. Wij helpen u uw klant te leren kennen en bieden u de middelen om optimaal te communiceren met uw klant. Onze oplossingen bieden hulp aan regionale, landelijke en internationale retailers.

    Loyalty

    Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten – Patricia van Grootveld – ICI Paris XL

    Spaarprogramma

    Een loyale klant biedt enorme omzetkansen maar om te zorgen dat deze loyaal blijft heeft hij/zij ook de nodige aandacht nodig. Met een loyalty – of spaarprogramma, heeft u alle middelen in handen om de klant 1:1 te benaderen. De klant heeft het gevoel dat er een 1:1 dialoog is met hem/haar. Het spaarprogramma start door het uitgeven van een klantenpas. De klantenpas registreert de gegevens van uw klanten en slaat deze op in uw centrale database. Deelnemende klanten kunnen inloggen via een persoonlijke applicatie en daar hun gegevens inzien en eventueel aanpassen. De database is gekoppeld aan een CRM-systeem (softwareprogramma), het Marketing Dashboard van DataMatch, waarmee u alle date overzichtelijk kunt bekijken, analyseren en verwerken. De software biedt u de mogelijkheid om eenvoudig gegevens te vergelijken door middel van selectiecriteria. Daarnaast kunt u via het programma uw klanten in één keer, in door u zelf bepaalde segmenten of persoonlijk benaderen via verschillende communicatiemiddelen. U bezit hiermee alle mogelijkheden die u nodig heeft om de loyalty van uw klanten te verhogen.


    De ‘Loyalty’ vergroten

    DataMatch helpt en begeleidt u bij de de zoektocht naar de ‘nieuwe’ klant en zorgt ervoor dat uw klant met regelmaat terugkomt. Uiteindelijk is ons doel om het gemiddelde bonbedrag en de koopfrequentie van uw klant te doen toenemen. Wij bewaken dit proces en zorgen er samen met u voor dat uw klant keer op keer op een positieve wijze wordt verrast. Kortom; wij streven naar optimale klanttevredenheid! Wilt u uw klant ook optimaal tevreden maken en houden? Neem dan eens contact met ons op.

    Loyalty - customer

    Dankzij DataMatch hebben wij nu betrouwbare en transparante klantgegevens waarmee we een succesvol loyalty programma draaien. Frank Biegstraaten – Van Gils

    Spaarprogramma’s

    Maak klanten loyaal met een van onze loyaliteitsprogramma’s en koppel de data aan het marketing dashboard.

    Klantenkaart

    Geef uw klanten privileges met een klantenkaart. Koppel de kaart met uw kassasysteem en met het marketing dashboard. Lees meer…

    Spaar app

    Loyalty anno 2014. Benut de technische mogelijkheden van deze tijd om uw klanten nog loyaler te maken met onze Spaar app. Lees meer…

    Webshop Spaarprogramma's

    Klanten terug laten keren in uw webwinkel. Maak van uw webwinkelbezoekers loyale klanten door een effectief loyaliteitsprogramma. Lees meer…

    Cadeaukaart

    De papieren cadeaubon is veeledentijd. Maak kennis met de voordelen cadeaupas en creëer meer omzet. Lees meer…

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen