Sales Promotion bij Topking

Sinds juli 2016 is Topking klant bij DataMatch. Voor Topking verzorgen wij de Sales Promotion. De producent van onder anderen Vlammetjes®, KaasTengels®, Vlamtosti’s®, Vuurvreters® en nog veel meer wilde door middel van een campagne haar afnemers stimuleren om vaker en...
Een goede klantrelatie komt niet vanzelf

Een goede klantrelatie komt niet vanzelf

Het hebben van een goede klantrelatie is belangrijker dan ooit. De manier waarop je omgaat met de klant heeft grote invloed op het koopgedrag. Het draait tegenwoordig  niet meer alleen om de merkwaarde, maar ook de manier waarop je als merk de klant aan jouw bindt. In...
Lunch for the brain

Lunch for the brain

Lunch for the Brain is een alternatieve aanvliegroute om met de klant een business case uit te werken. Soms is een klantvraag te complex en veelomvattend om tot de kern van de probleemstelling te komen. “Een briljant idee kan in één dag op uw bureau liggen!” Lunch for...
Mobile SEO ontwikkelingen

Mobile SEO ontwikkelingen

Iedere ondernemer streeft er naar om op de eerste pagina van ’s werelds meest gebruikte zoekmachine te verschijnen.  SEO (Search Engine Optimization) zorgt er voor dat jouw product of dienst zo goed mogelijk aansluit bij de richtlijnen van welke zoekmachine dan ook....
E-mailmarketing trends 2018

E-mailmarketing trends 2018

In 2017 lag de nadruk vooral op verregaande segmentatie, gevolgd door optimalisatie voor mobiel en het opschonen en verbeteren van lijsten.  In 2018 wordt een kwalitatieve verzendlijst  alleen maar belangrijker in het kader van AVG.  Persoonsgegevens mogen alleen nog...
Nieuwe dimensie in loyaliteit

Nieuwe dimensie in loyaliteit

De spaarprogramma’s zoals we die kennen, zoals de spaarkaart of de klantenpas, belonen klanten relatief laat in de customer journey: na de aankoop. Het is hierdoor vrijwel niet mogelijk om omzetgenererend gedrag van de tevreden klant te stimuleren. Waardoor deze...