Nieuwe dimensie in loyaliteit

De spaarprogramma’s zoals we die kennen, zoals de spaarkaart of de klantenpas, belonen klanten relatief laat in de customer journey: na de aankoop. Het is hierdoor vrijwel niet mogelijk om omzetgenererend gedrag van de tevreden klant te stimuleren. Waardoor deze...

Omgaan met data : AVG 2018

Per 25 mei 2018 is de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming, afgekort AVG, van kracht. Deze verordening moet gaan zorgen voor meer transparantie en beveiliging bij het opslaan en bewerken van persoonsgegevens en zal veranderen hoe bedrijven moeten omgaan met...

DataMatch in het nieuws!

In de meest recente uitgave van Misset Horeca, 18 augustus 2017, staat DataMatch in de schijnwerpers! In het artikel `Loyaliteit biedt kansen´ komt DataMatch aan het woord over de toepassing van loyaliteitsprogramma´s in de horeca! Loyalty in de horeca De behoefte aan...

Sales Promotion bij Topking

Sinds juli 2016 is Topking klant bij DataMatch. Voor Topking verzorgen wij de Sales Promotion. De producent van onder anderen Vlammetjes®, KaasTengels®, Vlamtosti’s®, Vuurvreters® en nog veel meer wilde door middel van een campagne haar afnemers stimuleren om...