• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    Loyaliteitsprogramma’s van deze tijd!Offerte aanvragen

    Loyaliteitsprogramma’s van deze tijd!

     

    Loyaliteitsprogramma’s van DataMatch zijn eenvoudig, makkelijk in gebruik en voor elke generatie.

    DataMatch ontwikkelt al meer dan 15 jaar loyaliteitsprogramma’s voor merken zoals ICI PARIS XL, DA Drogisterij, Louwman Retail Group, Brova Group en nog vele anderen.

     

    Onze loyaliteitsprogramma’s

    loyaliteitsprogramma offerte aanvragen

     


    Waarom een loyaliteitsprogramma van DataMatch?

    Met een spaarprogramma van DataMatch heeft u een loyaliteitsprogramma dat gericht is op uw ondernemingsdoelstellingen. Voor het aanbieden van een loyaltyprogramma, bespreken we eerst wat relevant en echt noodzakelijk is voor u. Zo heeft u een loyaliteitsprogramma voor minimale kosten, met maximaal effect. 

     

    DataMatch ontwikkelt al meer dan 15 jaar loyaliteitsprogramma’s voor merken zoals ICI PARIS XL, DA Drogisterij, Louwman Retail Group, Brova Group en nog vele anderen.  We vinden het belangrijk dat het loyaliteitsprogramma een groot succes wordt en blijven daarbij nauw betrokken; voor, tijdens en ook na het uitzetten van het loyalty programma.

     

    Onze loyaliteitsprogramma’s hoeven niet direct op maat gebouwd te worden. Dit werkt kosten- en tijdsbesparend, zodat u snel kunt schakelen in deze continue veranderende wereld. Omdat we al meer dan een decennium loyaliteitsprogramma’s ontwikkelen hebben we een grote variëteit aan loyalty programma’s op de plank liggen. Onderbouwd met de wenselijke ervaringscijfers. 

     

     

    loyaliteitsprogramma-portfolio

     

    Hiermede kunt u snel en tegen lage instapkosten aan de slag. Door de modulaire opbouw van de loyalty programma’s is het altijd mogelijk om stapsgewijs uit te bouwen in het tempo dat u wenst.

     

    DataMatch staat voor een duidelijke en transparante werkwijze, gericht op resultaat.

     loyaliteitsprogramma offerte aanvragen

     


    Loyaliteitsprogramma’s met resultaat

    Onze loyalty programma’s zorgen voor een persoonlijkere benadering, relevantere informatie en meer aandacht voor én van uw klant. De statistieken liegen er niet om. Bedrijven die gebruik maken van een loyalty programma hebben al snel 10-20% meer omzet.

    Uiteraard kan een loyaliteitsprogramma ook ingezet worden om nieuwe klanten te werven, het is allemaal gerelateerd aan uw doelstellingen wat u wilt bereiken bij de inzet van dit ijzersterke marketingmiddel. 

     

    De voordelen van een loyaliteitsprogramma

    • Een toename van 25% per besteding;
    • Een toename van de aankoopfrequentie met ongeveer 20%;
    • 10-20% besparing op het huidige marketingbudget;
    • Circa 70% van de klanten maakt gebruikt van een loyalty programma. 
    Voor een duidelijke uitleg van het gebruik van de digitale spaarkaart, bekijk hier onze veelgestelde vragen.

     


    Werkwijze loyaliteitsprogramma

    De stappen van een loyalty programma

    Samen met u inventariseren wij welke klantdata er al beschikbaar is binnen uw bedrijf.  Is dit niet het geval , dan werken we met u een plan uit wat de meest effectieve en klantvriendelijke manier is om de eerste basisinformatie van uw klanten vast te gaan leggen, denk hierbij aan naam/e-mailadres. Deze informatie over de klant kan altijd later aangevuld worden met andere gegevens zoals woonplaats, geboortedatum, maar ook interesses en product voorkeuren van de klant. Dit wordt profielverrijking genoemd. 

    Vervolgens kunt u gemakkelijk met deze klantdata aan de slag. Door middel van onze Marketing Dashboard ziet u all informatie overzichtelijk in één systeem. Het is mogelijk om vanuit het systeem klanten te belonen, verrassen of een voucher sturen met een actiecoupon. 

     

    loyaliteitsprogramma-marketing-dashboard

    Het Marketing Dashboard; al uw gegevens overzichtelijk in één systeem.

    Het Marketing Dashboard is in eigen beheer. Zo kunt u op ieder gewenst moment de actuele klantdata raadplegen en hier overzichtelijke rapportages van maken.


    Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?

    Lees hieronder de werking van het loyaliteitsprogramma. Neem voor een uitgebreide demo contact met ons op.

    • Binnen 2 weken operationeel
    • Geschikt voor meerdere vestigingen
    • Dynamisch systeem
    • Gemakkelijk bedienen via een tablet, mobile, laptop of via kassa
    • Aanvullen met cadeaukaart systeem mogelijk
    • Inclusief financiële rapportages
    • Volledige inzage in resterend tegoed via de Persoonlijke Pagina

    Offerte aanvragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen