• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    Loyaliteitsprogramma B2BOfferte aanvragen

    Loyaliteitsprogramma B2B

     

    Loyaliteitsprogramma’s van DataMatch zijn eenvoudig, makkelijk in gebruik en voor elke generatie.

    Al meer dan 15 jaar ontwikkelt DataMatch loyaliteitsprogramma’s voor de B2B sector. Met het loyaliteitsprogramma B2B kunt u in een zakelijke markt uw klantloyaliteit verhogen en een goede relatie opbouwen met uw klanten.

    Naast het loyaliteitsprogramma B2B, bieden wij ook andere loyaliteitssystemen.

    Onze loyaliteitsprogramma’s

    loyaliteitsprogramma offerte aanvragen

     


    Waarom een loyaliteitsprogramma B2B van DataMatch?

    Een loyaliteitsprogramma van DataMatch is gericht op uw ondernemingsdoelstellingen, zo heeft u een spaarprogramma wat aansluit op zaken die voor u relevant zijn. Om dit te bewerkstelligen overleggen wij vooraf met u waar uw prioriteiten liggen en welke doelstellingen belangrijk zijn. Daardoor kunnen wij u een loyaliteitsprogramma aanbieden met minimale kosten en een maximaal effect.

    Al meer dan 15 jaar helpen wij onze klanten met een succesvol loyaliteitsprogramma.  Wij blijven altijd nauw betrokken bij u omdat wij vinden dat het loyaliteitsprogramma altijd een succes moet blijven.

    Ons loyaliteitsprogramma B2B hoeft niet per definitie op maat gemaakt te worden. Dankzij onze lange ervaring hebben wij namelijk al een grote variëteit aan systemen op de plank liggen. Dit zorgt ervoor dat u minder kosten maakt en uw loyalty systeem sneller aangesloten kan worden!

    Door de lage financiële instapdrempel en onze ervaring kunt u dus snel aan de slag tegen lage lasten . Ook kunt u het loyaliteitsprogramma B2B op uw eigen tempo uit laten bouwen dankzij de modulaire opbouw.

    DataMatch staat voor een duidelijke en transparante werkwijze, gericht op resultaat.

     loyaliteitsprogramma offerte aanvragen

     


    Loyaliteitsprogramma’s met resultaat

    Dankzij onze loyaliteitssystemen kunt u makkelijker, duidelijker en leuker communiceren met uw klant. U verzamelt veel klantgegevens die gebruikt kunnen worden voor gerichte communicatie uitingen. Een vergroot engagement zorgt voor een toename in herhaalaankoop en gemiddelde besteding. Uit de statistieken blijkt dan ook dat bedrijven met een loyaliteitsprogramma al snel 10 tot 20 procent meer omzet realiseren.

    Aan de hand van uw ondernemingsdoelstelling kunt u er ook voor kiezen om het loyaliteitsprogramma in te zetten als middel om klanten te werven.

    De voordelen van een loyaliteitsprogramma

    • Een toename van 25% per besteding;
    • Een toename van de aankoopfrequentie met ongeveer 20%;
    • 10-20% besparing op het huidige marketingbudget;
    • Circa 70% van de klanten maakt gebruikt van een loyalty programma. 

     


    Hoe lost het loyaliteitsprogramma B2B uw problemen op?

    De stappen van een loyalty programma

    Om te beginnen analyseren wij samen met u welke klantdata reeds beschikbaar is.  Is er geen data beschikbaar ,dan bekijken we samen de opties om op een klantvriendelijke manier een aantal basisgegevens van uw klanten te registreren, denk hierbij aan naam/e-mailadres. Na het verzamelen van basisgegevens, kunt u op een later moment uw klantgegevens aanvullen met telefoonnummers, adresgegevens, maar ook de interesses van de klant. Dit noemen we profielverrijking.

    U kunt op een makkelijke manier met uw klantdata aan de slag. Door middel van ons Marketing Dashboard ziet u alle beschikbare informatie overzichtelijk terug in één systeem. Vanuit dit systeem heeft u de mogelijkheid om uw klanten te belonen, bereiken of vouchers te sturen.

     

    loyaliteitsprogramma-marketing-dashboard

    Het Marketing Dashboard; al uw gegevens overzichtelijk in één systeem.

    Het Marketing Dashboard heeft u volledig in eigen beheer. Hierdoor kunt u op elk gewenst moment inzicht krijgen in uw klantdata en rapportages opstellen.


    Hoe werkt het loyaliteitsprogramma B2B?

    Lees hieronder de werking van het loyaliteitsprogramma B2B. Neem voor een uitgebreide demo contact met ons op.

    • Binnen 2 weken operationeel
    • Geschikt voor meerdere vestigingen
    • Dynamisch systeem
    • Gemakkelijk bedienen via een tablet, mobile, laptop of via kassa
    • Aanvullen met cadeaukaart systeem mogelijk
    • Inclusief financiële rapportages
    • Volledige inzage in resterend tegoed via de Persoonlijke Pagina

    Offerte aanvragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen