Loyalty Tips

Tips voor klantenbinding in de consumentenmarkt.

B2C Klantenbinding

Voor een bedrijf is klantenbinding (b2c) vele maler goedkoper dan het werven van nieuwe klanten, wat een loyaliteitsprogramma erg aantrekkelijk maakt.

20% van de klanten brengen vaak 80% van de omzet binnen, door de relevante aanbiedingen naar de klant toe te brengen zal de 20% van de klanten groeien en daarmee de omzet ook.

Implementatie van de oplossing

“Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem. Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.”

Kennismaken

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Implementatie

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Testen en live

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Zeven tips

  1. Hou het simpel.
  2. Laat heel het bedrijf meewerken
  3. Bied meer dan alleen korting
  4. Personaliseer het aanbod
  5. Stuur de klant niet teveel informatie
  6. Bepaal doelstellingen
  7. Maak het leuk voor de klant

Wat wij schrijven over sales promotions

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

10 + 10 =