• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    KraskaartactieOfferte aanvragen

    Kraskaartactie

    Spaar- en loyaliteitsprogramma’s richten zich op lange termijn doelstellingen, vertaald in het binden, verbinden en verdiepen van klantrelaties, terwijl er binnen organisaties met name korte termijn doelstellingen gerealiseerd moeten worden, vertaald in extra traffic, omzet, productintroductie, (her)activatie van bestaande of nieuwe klanten en het generen van leads.

    Vanuit de innovatieve digital marketing oplossingen van DataMatch is de digitale kraskaartactie ontstaan.

    kraskaartactie

     


    De kraskaartactie inzetten

    Betrek uw klanten bij uw organisatie! Door een kraskaartactie in te zetten, kunt u klanten een kraskaart aanbieden op aankoopniveau, maar ook op basis van evenementen en mijlpalen, zoals :

    • U heeft een jubileum te vieren;
    • Een speciale actie ivm feestdagen;
    • Uw bedrijf opent een nieuwe vestiging;
    • Krascodes weggeven bij besteding van x bedrag;
    • Een leuke spontane actie;
    • Nieuwe aanmeldingen nieuwsbrief.

    Voor onze partner, Tapes, heeft DataMatch de Kraskaartactie opgezet ter ere van het 30-jarig bestaan.

     

    TAPES-copy


    Hoe werkt de kraskaartactie?

    Voordat de kraskaart module wordt ingericht, wordt de keuze gemaakt of de te bereiken doelgroep via de post of via de e-mail wordt benaderd. In geval van een eerste trigger via de post worden fysieke codes aangemaakt die in het postpakket meegestuurd worden.

    In de module is optioneel een pagina beschikbaar om enkele vragen te stellen aan de doelgroep voordat zij gaan krassen. Zo kan een mini enquête uitgevoerd worden die geen weerstand oproept en waarvoor de deelnemer direct beloond wordt.

    In geval van de inzet van de digitale snelweg zijn er twee mogelijkheden

    • Nieuwe doelgroep bereiken door registratie op locatie in te laten voeren. Er wordt direct, of naar wens op een ander tijdstip, een digitale krascode verzonden.
    • Wanneer er al data ( e-mailadressen ) is, kan een doelgroepselectie geladen worden in ons e-mailprogramma Copernica. In de Kraskaart template is een link opgenomen die verwijst naar de digitale unieke promotiecode.

    Na het krassen ziet de klant direct de gewonnen prijs en wordt hier tegelijkertijd per e-mail van op de hoogte gesteld.

    kraskaartactie prijs

    Voordelen van de Kraskaartactie:

    • Snel en eenvoudig inzetbaar;
    • Realtime inzage in het responsverloop;
    • Mogelijkheid mini-enquête op te nemen;
    • Eigentijds en innovatief product;
    • Beter bereik jongere digitale doelgroep;
    • Geen drukwerkkosten;
    • Geen logistieke kosten;
    • Geen personele belasting ( training, uitleg, overdracht );
    • Geen milieuvervuiling.

     Wilt u de Kraskaartactie vrijblijvend uitproberen? Neem contact op voor een demo!

    Kansspelautoriteit

    U kunt op de website van de Kansspelautoriteit meer informatie vinden over promotionele kansspelen.

     


    Meer informatie over de Kraskaartactie?

    Wilt u vrijblijvend de Kraskaartactie demo proberen? Vraag dan een demo aan.

    Contactgegevens

    Tel     : 010 462 22 28

    E        : info@datamatch.nl

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen