Kraskaartactie

Data verzamelen en tegelijkertijd omzet boosten? Maak kennis met onze Sales Promotions oplossingen.

De Kraskaartactie

Betrek uw klanten bij uw organisatie! Door een kraskaartactie in te zetten, kunt u klanten een kraskaart aanbieden op aankoopniveau, maar ook op basis van evenementen en mijlpalen, zoals :

      • U heeft een jubileum te vieren;
      • Een speciale actie i.v.m. feestdagen;
      • Uw bedrijf opent een nieuwe vestiging;
      • Krascodes weggeven bij besteding van x bedrag;
      • Een leuke, spontane actie;
      • Nieuwe aanmeldingen nieuwsbrief.

Implementatie van de oplossing

“DataMatch EasyConnect kraskaartactie oplossingen zijn met grote zorgvuldigheid samengesteld. Hierdoor kunt u snel beginnen met het uitrollen van uw eigen spaar- of cadeaukaartprogramma. Het bieden van uw eigen spaar- of cadeaukaart staat garant voor een unieke klantervaring en biedt de kans voor nieuwe, leuke contactmomenten.”

Kennismaken

Interesse in een kraskaartactie? Dan maken we graag eerst kennis! Samen bespreken we uw behoeften en wensen, waarmee ons team een aanbod voor een kraskaartactie kan doen dat past bij uw bedrijf en doelstellingen.

Implementatie

Net zo enthousiast over de voorgestelde kraskaartactie als wij? Dan gaan we over op de implementatie van de loyalty oplossing. Dit doen we op een manier die goed aansluit bij uw bedrijf en klanten.

ANALYSEREN EN RAPPORTEREN

Naar aanleiding van de kraskaartactie verzamelen en analyseren wij desgewenst de klantdata. We kunnen u bovendien goed adviseren over wat hiermee te doen om het maximale uit uw actie en klantbinding te halen!

Hoe werkt de Kraskaartactie

Voordat de kraskaart module wordt ingericht, wordt de keuze gemaakt of de te bereiken doelgroep via de post of via de e-mail wordt benaderd. In geval van een eerste trigger via de post worden fysieke codes aangemaakt die in het postpakket meegestuurd worden.
In de module is optioneel een pagina beschikbaar om enkele vragen te stellen aan de doelgroep voordat zij gaan krassen. Zo kan een mini enquĂȘte uitgevoerd worden die geen weerstand oproept en waarvoor de deelnemer direct beloond wordt.

In geval van de digitale snelweg zijn er 2 mogelijkheden

    • Nieuwe doelgroep bereiken door registratie op locatie in te laten voeren. Er wordt direct, of naar wens op een ander tijdstip, een digitale krascode verzonden.
    • Wanneer er al data ( e-mailadressen ) is, kan een doelgroepselectie geladen worden in ons e-mailprogramma Copernica. In de Kraskaart template is een link opgenomen die verwijst naar de digitale unieke promotiecode.

Na het krassen ziet de klant direct de gewonnen prijs en krijgt hiervan ter bevestiging een e-mail.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

3 + 13 =