Kraskaartactie

Data verzamelen en tegelijkertijd omzet boosten? Maak kennis met onze Sales Promotions oplossingen.

De Kraskaartactie

Betrek uw klanten bij uw organisatie! Door een kraskaartactie in te zetten, kunt u klanten een kraskaart aanbieden op aankoopniveau, maar ook op basis van evenementen en mijlpalen, zoals :

  • U heeft een jubileum te vieren;
  • Een speciale actie i.v.m. feestdagen;
  • Uw bedrijf opent een nieuwe vestiging;
  • Krascodes weggeven bij besteding van x bedrag;
  • Een leuke, spontane actie;
  • Nieuwe aanmeldingen nieuwsbrief.

Implementatie van de oplossing

“Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem. Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.”

Kennismaken

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Implementatie

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Testen en live

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Hoe werkt de Kraskaartactie

Voordat de kraskaart module wordt ingericht, wordt de keuze gemaakt of de te bereiken doelgroep via de post of via de e-mail wordt benaderd. In geval van een eerste trigger via de post worden fysieke codes aangemaakt die in het postpakket meegestuurd worden.
In de module is optioneel een pagina beschikbaar om enkele vragen te stellen aan de doelgroep voordat zij gaan krassen. Zo kan een mini enquĂȘte uitgevoerd worden die geen weerstand oproept en waarvoor de deelnemer direct beloond wordt.

In geval van de digitale snelweg zijn er 2 mogelijkheden

  • Nieuwe doelgroep bereiken door registratie op locatie in te laten voeren. Er wordt direct, of naar wens op een ander tijdstip, een digitale krascode verzonden.
  • Wanneer er al data ( e-mailadressen ) is, kan een doelgroepselectie geladen worden in ons e-mailprogramma Copernica. In de Kraskaart template is een link opgenomen die verwijst naar de digitale unieke promotiecode.
  • Na het krassen ziet de klant direct de gewonnen prijs en krijgt hiervan ter bevestiging een e-mail.

Wat wij schrijven over sales promotions

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

4 + 8 =