Digitale Kraskaart

Meer engagement, tijdelijke productpromoties en omzetvergroting.

Meer weten?

4 + 13 =

Digitale kraskaart

Spaar- en loyaliteitsprogramma’s richting zich op langere termijn doelstellingen, vertaald in het binden, verbinden en verdiepen van klantrelaties, terwijl er binnen organisaties met name korte termijn doelstellingen gerealiseerd moeten worden, vertaald in extra traffic, omzet, productintroductie, (her)activatie van bestaande of nieuwe klanten en het generen van leads.

Vanuit de innovatieve digital marketing oplossingen van DataMatch is de digitale kraskaart ontstaan.

Wanneer zet ik een digitale kraskaart in?

Door een digitale kraskaart in te zetten, betrekt u uw klanten maximaal bij uw bedrijf. U kunt naast het verhogen van engagement, de kraskaart ook inzetten om tijdelijk producten te promoten of simpelweg een omzetvergroting te realiseren. Een digitale kraskaart sluit aan bij alle operationele doeleinden.

  • U heeft een jubileum te vieren;
  • Een speciale actie ivm feestdagen;
  • Uw bedrijf opent een nieuwe vestiging;
  • Krascodes weggeven bij besteding van x bedrag;
  • Een leuke spontane actie;
  • Nieuwe aanmeldingen nieuwsbrief.

Implementatie van de oplossing

“DataMatch EasyConnect oplossingen zijn met grote zorgvuldigheid samengesteld. Hierdoor kunt u snel beginnen met het uitrollen van uw eigen spaar- of cadeaukaartprogramma. Het bieden van uw eigen spaar- of cadeaukaart staat garant voor een unieke klantervaring en biedt de kans voor nieuwe, leuke contactmomenten.”

LOYALTY

Wij ontwikkelen klantprogramma’s waarmee bedrijven klanten aan zich kunnen binden, en de klantrelatie kunnen verdiepen.

DATA

Voor onze klanten beheren, verzamelen, verrijken, analyseren, segmenteren, activeren wij hun klantdata en rapporteren de resultaten.

MARKETING SERVICES

DataMatch beschikt ook over een breed assortiment aan marketing services. Wij zetten uw data om in succesvolle marketing campagnes.

Hoe werkt de digitale kraskaart?

Voordat de module wordt klaargezet, moet er een keuze gemaakt worden. Namelijk, gaat de doelgroep via de post bereikt worden, of gebeurt dit via e-mail. In het eerste geval, zal er per post een fysieke code naar de relatie worden gestuurd samen met een trigger om met de actie mee te doen.

De digitale kraskaart kan optioneel uitgebreid worden met een extra scherm waarin een korte enquête gehouden kan worden. Dit gaat gemakkelijk en vaak zonder weerstand. De deelnemer wordt ook direct beloond voor deelname aan de enquête.

In geval van de inzet van de digitale snelweg zijn er twee mogelijkheden

  • Door een registratie op locatie uit te laten voeren, kan er middels een automatische opvolging direct of op een tijdstip naar keuze een digitale krascode worden uitgestuurd.
  • Met reeds bestaande data, kan er een adressenbestand in ons e-mailprogramma Copernica worden geladen. Elke deelnemer wordt gekoppeld aan een krascode. In het template is een link opgenomen welke verwijst naar de digitale unieke promotiecode.

Na het krassen ziet de klant direct de gewonnen prijs en wordt hier tegelijkertijd per e-mail van op de hoogte gesteld.

Voordelen van de Kraskaartactie:

  • Snel en eenvoudig inzetbaar;
  • Realtime inzage in het responsverloop;
  • Mogelijkheid mini-enquête op te nemen;
  • Eigentijds en innovatief product;
  • Beter bereik jongere digitale doelgroep;
  • Geen drukwerkkosten;
  • Geen logistieke kosten;
  • Geen personele belasting ( training, uitleg, overdracht );
  • Geen milieuvervuiling.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

12 + 4 =