• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    Kraskaart actieOfferte aanvragen

    Kraskaart actie

    Spaar- en loyaliteitsprogramma’s zijn middelen die toereikend zijn voor strategische doelstellingen, zoals het binden, verbinden en verdiepen van de relatie met uw klanten, terwijl er binnen de organisatiestructuur ook vaak operationele doelstellingen bereikt moeten worden, zoals het genereren van extra traffic, het verhogen van de omzet, het in de markt zetten van een product en het genereren van nieuwe leads.

    Vanuit de innovatieve digital marketing oplossingen van DataMatch is de digitale kraskaart actie ontstaan.

    kraskaartactie

     


    De kraskaart actie inzetten

    Met de inzet van een kraskaart actie kunt u gemakkelijk het engagement verhogen. Laat uw relaties weten wat zij waard zijn met een speciale, eenvoudige actie! De digitale kraskaart is breed inzetbaar en sluit perfect aan op uw operationele doelstelling!

    • U heeft een jubileum te vieren;
    • Een speciale actie ivm feestdagen;
    • Uw bedrijf opent een nieuwe vestiging;
    • Krascodes weggeven bij besteding van x bedrag;
    • Een leuke spontane actie;
    • Nieuwe aanmeldingen nieuwsbrief.

    Voor onze partner, Tapes, heeft DataMatch de Kraskaart actie opgezet ter ere van het 30-jarig bestaan.

     

    TAPES-copy


    Hoe werkt de kraskaartactie?

    Voordat de kraskaart module wordt ingericht, wordt de keuze gemaakt of de te bereiken doelgroep via de post of via de e-mail wordt benaderd. In geval van een eerste trigger via de post worden fysieke codes aangemaakt die in het postpakket meegestuurd worden.

    In de module is optioneel een pagina beschikbaar om enkele vragen te stellen aan de doelgroep voordat zij gaan krassen. Zo kan een mini enquête uitgevoerd worden die geen weerstand oproept en waarvoor de deelnemer direct beloond wordt.

    In geval van de inzet van de digitale snelweg zijn er twee mogelijkheden

    • Nieuwe doelgroep bereiken door registratie op locatie in te laten voeren. Er wordt direct, of naar wens op een ander tijdstip, een digitale krascode verzonden.
    • Wanneer er al data ( e-mailadressen ) is, kan een doelgroepselectie geladen worden in ons e-mailprogramma Copernica. In de Kraskaart template is een link opgenomen die verwijst naar de digitale unieke promotiecode.

    Na het krassen ziet de klant direct de gewonnen prijs en wordt hier tegelijkertijd per e-mail van op de hoogte gesteld.

    kraskaart actie prijs

    Voordelen van de Kraskaartactie:

    • Snel en eenvoudig inzetbaar;
    • Realtime inzage in het responsverloop;
    • Mogelijkheid mini-enquête op te nemen;
    • Eigentijds en innovatief product;
    • Beter bereik jongere digitale doelgroep;
    • Geen drukwerkkosten;
    • Geen logistieke kosten;
    • Geen personele belasting ( training, uitleg, overdracht );
    • Geen milieuvervuiling.

     Wilt u de Kraskaartactie vrijblijvend uitproberen? Neem contact op voor een demo!

    Kansspelautoriteit

    U kunt op de website van de Kansspelautoriteit meer informatie vinden over promotionele kansspelen.

     


    Meer informatie over de Kraskaart actie?

    Wilt u vrijblijvend de Kraskaart actie demo proberen? Vraag dan een demo aan.

    Contactgegevens

    Tel     : 010 462 22 28

    E        : info@datamatch.nl

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen