Klantgegevens

Direct inzicht in al uw data. Eenvoudig in ons dashboard.

Klantgegevens analyse

DataMatch heeft de kennis en ervaring om u op weg te helpen naar een gestructureerde, nuttige database.

We helpen u om uw bestaande database te moderniseren, of om een nieuwe database in gebruik te nemen met alle moderne mogelijkheden.

U kunt vanuit een database veel te weten komen over de verschillende groepen klanten die u heeft. Maak uw campagnes nóg persoonlijker.

U kunt de trouwe klanten door middel van loyaliteitsbeloningen nog meer aan u binden of via kortingsacties verleiden tot meer- of hogere bestedingen.







Wilt u ook weten of u uw database optimaal benut of zou u graag een dergelijke database willen aanleggen? Neem voor meer informatie contact met ons op.

 







Webshop loyaliteitsprogramma DataMatch

Database

Klantgegevens verzamelen is niet moeilijk, maar gestructureerd gegevens verzamelen is een kunst! DataMatch heeft de kennis en ervaring om u op weg te helpen naar een gestructureerde, nuttige database. De beste manier om een database met klantgegevens op te bouwen is via een spaarprogramma (loyaliteitsprogramma.) DataMatch heeft veel ervaring op het gebied van spaarprogramma’s en zorgt er voor dat het spaarprogramma volledig aan uw wensen en doelstellingen voldoet.

Database Services

DataMatch denkt strategisch met u mee. We helpen u om uw bestaande database te moderniseren, of om een nieuwe database in gebruik te nemen met alle moderne mogelijkheden. U heeft natuurlijk weinig aan een database die onoverzichtelijk is en complex om mee te werken. Wij dragen zorg voor de opbouw van een database waar u maximaal gebruik van kunt maken.

 

 

 

 

 

Spaarprogramma Retail DataMatch

 

 

Doelgroepanalyse uit klantgegevens

U kunt vanuit een database veel te weten komen over de verschillende groepen klanten die u heeft. Zo kunt u kijken hoe groot uw verzorgingsgebied is en welke productgroepen het populairst zijn bij bepaalde klantgroepen. U kunt vanuit de database verschillende selectiecriteria naar keuze vaststellen en deze met elkaar vergelijken. Een database met klantgegevens bevat trouwe/vaste klanten en minder vaste klanten. Beide groepen leveren u kansen op. U kunt bijvoorbeeld de trouwe klanten door middel van loyaliteitsbeloningen nog meer aan u binden of via kortingsacties verleiden tot meer- of hogere bestedingen. De minder trouwe klanten kunt u meer aan uw onderneming gaan binden door deze tot aankopen of winkelbezoeken te verleiden. Deze en andere mogelijke acties kunt u na het analyseren van uw klantgegevens tot uitvoering brengen. Samen met u definiëren we waar voor u de kansen liggen en welke acties u het beste kunt ondernemen. Door uw bestand selectief te benutten en regelmatig op te schonen, voorkomt u bovendien veel onnodige kosten.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

4 + 11 =