• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Klantgegevens

    Database

    Klantgegevens verzamelen is niet moeilijk, maar gestructureerd gegevens verzamelen is een kunst! DataMatch heeft de kennis en ervaring om u op weg te helpen naar een gestructureerde, nuttige database. De beste manier om een database met klantgegevens op te bouwen is via een spaarprogramma (loyaliteitsprogramma.) DataMatch heeft veel ervaring op het gebied van spaarprogramma’s en zorgt er voor dat het spaarprogramma volledig aan uw wensen en doelstellingen voldoet.

    Database Services

    DataMatch denkt strategisch met u mee. We helpen u om uw bestaande database te moderniseren, of om een nieuwe database in gebruik te nemen met alle moderne mogelijkheden. U heeft natuurlijk weinig aan een database die onoverzichtelijk is en complex om mee te werken. Wij dragen zorg voor de opbouw van een database waar u maximaal gebruik van kunt maken.

     

    Klantgegevens

    Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten – Patricia van Grootveld – ICI Paris XL  
     

    Klantgegevens

    Dankzij DataMatch hebben wij nu betrouwbare en transparante klantgegevens waarmee we een succesvol loyalty programma draaien. Frank Biegstraaten – Van Gils
    Wilt u ook weten of u uw database optimaal benut of zou u graag een dergelijke database willen aanleggen? Neem voor meer informatie contact met ons op.

    Doelgroepanalyse uit klantgegevens

    U kunt vanuit een database veel te weten komen over de verschillende groepen klanten die u heeft. Zo kunt u kijken hoe groot uw verzorgingsgebied is en welke productgroepen het populairst zijn bij bepaalde klantgroepen. U kunt vanuit de database verschillende selectiecriteria naar keuze vaststellen en deze met elkaar vergelijken. Een database met klantgegevens bevat trouwe/vaste klanten en minder vaste klanten. Beide groepen leveren u kansen op. U kunt bijvoorbeeld de trouwe klanten door middel van loyaliteitsbeloningen nog meer aan u binden of via kortingsacties verleiden tot meer- of hogere bestedingen. De minder trouwe klanten kunt u meer aan uw onderneming gaan binden door deze tot aankopen of winkelbezoeken te verleiden. Deze en andere mogelijke acties kunt u na het analyseren van uw klantgegevens tot uitvoering brengen. Samen met u definiëren we waar voor u de kansen liggen en welke acties u het beste kunt ondernemen. Door uw bestand selectief te benutten en regelmatig op te schonen, voorkomt u bovendien veel onnodige kosten.


    Spaarprogramma’s

    Maak klanten loyaal met een van onze loyaliteitsprogramma’s en koppel de data aan het marketing dashboard.

    Klantenkaart

    Geef uw klanten privileges met een klantenkaart. Koppel de kaart met uw kassasysteem en met het marketing dashboard. Lees meer…

    Spaar app

    Loyalty anno 2014. Benut de technische mogelijkheden van deze tijd om uw klanten nog loyaler te maken met onze Spaar app. Lees meer…

    Webshop Spaarprogramma's

    Klanten terug laten keren in uw webwinkel. Maak van uw webwinkelbezoekers loyale klanten door een effectief loyaliteitsprogramma. Lees meer…

    Cadeaukaart

    De papieren cadeaubon is veeledentijd. Maak kennis met de voordelen cadeaupas en creëer meer omzet. Lees meer…

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen