• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Klantenkennis

     

    Klantenkennis verhogen

    Kennis van uw klanten is zeer belangrijk. De aankopen die uw huidige klanten doen vormen een vaste bron van inkomsten. Meer kennis van deze klanten en hun koopgedrag kan meer verkoop stimuleren en zorgen voor klantbinding. Een spaarprogramma biedt u de mogelijkheid deze doelen te realiseren. Het zorgt er voor dat uw klantenkennis wordt vergroot en geeft tegelijkertijd inzicht in het kooppatroon. Met deze gegevens en de toepassingen die de bijbehorende software biedt kunt u meer klantenbinding genereren en uw omzet verhogen. DataMatch zorgt dat u in het behalen van beide doelstellingen beter slaagt.

    Klantenkennis: analyseer uw klant

    Met goede spaarprogramma’s (loyaliteitsprogramma’s) kunt u een compleet inzicht krijgen in het koopgedrag van uw klanten. Hierna volgen enkele voorbeelden van vragen die u met de verzamelde gegevens kunt beantwoorden. Hoe vaak en op welke tijdstippen komt hij of zij naar uw winkel? Wat is de reisafstand (en wat is dus uw verzorgingsgebied)? En welke merken hebben de voorkeur onder uw klanten? Datamining uit uw klantgegevens geeft u antwoord op deze en vele andere vragen. U bezit de exacte cijfers en daarmee bruikbare klantenkennis. Uw winkelstrategie kunt u zo met microscopische precisie onderbouwen.

    klantenkennis

    Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten

    – Patricia van Grootveld – ICI Paris XL  

     

     

    Klantenkennis
    Dankzij DataMatch hebben wij nu betrouwbare en transparante klantgegevens waarmee we een succesvol loyalty programma draaien.

    Frank Biegstraaten – Van Gils

    Meer rendement uit uw database halen

    Door intelligent gebruik te maken van uw klantgegevens kunt u meer rendement uit uw klantenbestand halen en genereert u uiteindelijk meer omzet. Onze Marketing Dashboard Modules helpen daarbij. Het dashboard stelt u in staat de gegevens eenvoudig op te slaan, terug te kijken, te rapporteren, maar vooral ook maakt het individuele acties en e-mailings mogelijk. Zo kunt u vanuit uw klantenkennis voor ieder klantsegment een verschillende benadering gebruiken. En alle acties die u uitvoert worden ook weer gemeten, zij leveren weer extra klantenkennis op. Zo krijgt u inzicht in de effectiviteit van iedere actie bij uw klanten en ziet u welk rendement een actie heeft opgeleverd.

     

    Spaarprogramma’s

    Maak klanten loyaal met een van onze loyaliteitsprogramma’s en koppel de data aan het marketing dashboard.

    Klantenkaart

    Geef uw klanten privileges met een klantenkaart. Koppel de kaart met uw kassasysteem en met het marketing dashboard.

    Lees meer…

    Spaar app

    Loyalty anno 2014. Benut de technische mogelijkheden van deze tijd om uw klanten nog loyaler te maken met onze Spaar app.

    Lees meer…

    Webshop Spaarprogramma's

    Klanten terug laten keren in uw webwinkel. Maak van uw webwinkelbezoekers loyale klanten door een effectief loyaliteitsprogramma.

    Lees meer…

    Cadeaukaart

    De papieren cadeaubon is veeledentijd. Maak kennis met de voordelen cadeaupas en creëer meer omzet.

    Lees meer…

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen