Bekijk de case van de Reinkenstraat!

Samen met de Reinkenstraat introduceren wij als eersten in Nederland één collectieve spaarkaart voor de gehele winkelstraat. Wellicht is uw winkelstraat de volgende die haar bezoekers op deze wijze verwend en aan zich bindt?


Klantenkaart programma Reinkenstraat pas
Met de Reinkenstraat Pas spaart men in de hele winkelstraat punten bij alle winkeliers. Iedere deelnemende winkelier verwelkomt de kaarthouder met welkomstpunten. Met één pas kunnen klanten nu eenvoudig bij elke winkellier afzonderlijk punten sparen en verzilveren. Via nieuwsbrieven, social media en winkelpromoties missen de spaarders geen enkel voordeel of leuke verrassing.

 

Met de Reinkenstraat Pas spreken de winkeliers hun waardering uit naar hun trouwe koperspubliek. De winkeliers hebben zo een instrument in handen om hun klanten nog persoonlijker te bedienen en te verrassen met aantrekkelijke lokale en regionale activiteiten. Hiermede kunnen zij de bestaande klanten beter aan zich binden en nieuwe enthousiaste klanten aantrekken.   DataMatch maakt lokale loyalty marketing mogelijk met haar PartnerPlus Spaarprogramma: persoonlijke klantgegevens en aankopen op productgroep niveau worden vastgelegd, en met de geïntegreerde virtuele kassa worden de bestedingen ingetoetst.

 

Meer informatie over de Reinkenstraat?

Voor meer informatie bekijk de website van de Reinkenstraat pas.