Klantenbinding

 

Wij helpen u met klantenbinding

Met de juiste kennis kunt u de loyaliteit van klanten structureel vergroten door het uitvoeren van gerichte acties. Indien u al een grote hoeveelheid gegevens van uw klanten in huis heeft kunnen wij daarmee werken. Indien u nog niet de benodigde kennis over uw klanten verzameld heeft kunnen wij u helpen bij het verzamelen van deze gegevens. Zo kunnen wij voor u een loyaliteitsprogramma met een klantenkaart opzetten. De klantenkaart is gekoppeld aan een database en zo verzameld u bij ieder bezoek of elke aankoop gegevens over uw klant. Via een bijbehorend softwareprogramma (CRM-systeem) kunt u de database die u opbouwt eenvoudig inzien, analyseren en hier rapportages over uitdraaien.

Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten

– Patricia van Grootveld – ICI Paris XL  

 


Marketing Dashboard Functies

Onze klantendatabase met de winkelverkopen is al jaren in vertrouwde handen bij DataMatch.

Jacco Crezee – Directeur Purdey

Klantenbinding vergroten door gerichte acties

Voorbeelden van deze gerichte acties zijn het belonen van klantentrouw (loyalty), het doen van (persoonlijke) aanbiedingen en het benaderen van slapende klanten. Klantentrouw kunt u bijvoorbeeld belonen door klanten die een bepaald bedrag per maand bij uw onderneming besteden kortingen aan te bieden. Een persoonlijke aanbieding kan bijvoorbeeld het geven van korting of een cadeaubon zijn op de verjaardag van een klant.

Slapende klanten (klanten die gedurende een langere periode geen aankoop meer hebben gedaan) kunt u gericht benaderen met een aanbieding of een andere actie, en daarmee proberen te verleiden tot een aankoop of winkelbezoek. We analyseren uw database en kunnen responsmetingen voor u verrichten voor nog meer inzicht in uw klant. Via het CRM-systeem kunnen de gerichte acties worden uitgevoerd. Het uitvoeren van deze acties is relatief eenvoudig en kunnen wij u leren, anderzijds zijn wij bij Datamatch ook altijd bereid om deze acties voor u op te zetten en/of uit te voeren.

Eén systeem om het overzicht te bewaren. Wel zo gemakkelijk!


Vraag eenvoudig een demo aan

 

[compareTable]


 

Effectief cross- en upsellen

Bij onze software wordt een Marketing Dashboard opgeleverd die u in staat stelt uw klanten te belonen op basis van aankopen, bezoeken of de mate van loyaliteit. De software geeft uw onderneming de tools in handen om gericht en persoonlijk Cross- en upselling bij klanten te stimuleren

Loyalty Marketing Modules

Dankzij DataMatch hebben wij nu betrouwbare en transparante klantgegevens waarmee we een succesvol loyalty programma draaien.

Frank Biegstraaten – Van Gils


Spaarprogramma’s

Maak klanten loyaal met een van onze loyaliteitsprogramma’s en koppel de data aan het marketing dashboard.

Klantenkaart

Geef uw klanten privileges met een klantenkaart. Koppel de kaart met uw kassasysteem en met het marketing dashboard.

Lees meer…

Spaar app

Loyalty anno 2014. Benut de technische mogelijkheden van deze tijd om uw klanten nog loyaler te maken met onze Spaar app.

Lees meer…

Webshop Spaarprogramma's

Klanten terug laten keren in uw webwinkel. Maak van uw webwinkelbezoekers loyale klanten door een effectief loyaliteitsprogramma.

Lees meer…

Cadeaukaart

De papieren cadeaubon is veeledentijd. Maak kennis met de voordelen cadeaupas en creëer meer omzet.

Lees meer…

Stel ons al uw vragen

[si-contact-form form=’1′]