• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Klantenbinding detailhandel

     

    DataMatch loyalty marketing

    DataMatch heeft een jarenlange ervaring opgedaan rond klantenbinding detailhandel. Op het gebied van klantgerichte marketing geven wij een tevreden groep klanten advies. Samen met onze klanten zetten wij ons dagelijks met veel plezier in om hún klanten te verkrijgen en te behouden. Met de producten en diensten die wij bieden bent u in eerste instantie in staat om op een geschikte wijze klanten te benaderen en te werven. Vervolgens gebruiken we de resultaten om een succesvolle relatie op te bouwen met uw klanten. Uit ervaring kunnen wij u vertellen dat het verzamelen van de juiste type gegevens en het op een juiste manier gebruiken van deze gegevens de fundering is voor het opbouwen van goede klantrelaties. Op deze pagina kunt u in een beknopt overzicht lezen welke ondersteunende diensten en producten wij u bieden om de klantloyaliteit te verhogen.

    Klantenbinding detailhandel met de juiste producten

    Om een database met klantdata op te bouwen bieden wij uitgebreide spaarprogramma’s inclusief spaarkaarten. Een spaarprogramma stelt u in staat om waardevolle data over uw klant te vergaren. Deze data biedt u inzicht in het koopgedrag van de klant. Maar nog belangrijker dan het verzamelen van de data is om de juiste acties te verrichten met de verzamelde data! DataMatch levert u een zeer gebruiksvriendelijk dashboard waarmee u zelf in staat bent om de date te analyseren en naar wens klantgroepen te segmenteren. Dit systeem heet het ‘marketing Dashboard.’ Het Marketing Dashboard is een zeer gebruiksvriendelijk CRM- systeem dat iedere marketeer of retailer in staat stelt om 24/7 snel en eenvoudig met klantdata te werken.

    Wij kunnen u naast de zojuist beschreven diensten en producten, indien gewenst, een totaalpakket bieden om uw direct marketing strategie te verzorgen. Denkt u hierbij aan het drukken van spaarkaarten, printwerk voor promotiedoeleinden, en de opslag en verzending van deze producten.


     

    Het vergroten van uw klantloyaliteit

    DataMatch verzamelt, bekijkt, verwerkt en analyseert uw data en zet deze vervolgens om in bruikbare database. U bezit met deze database uiteindelijke een rijke bron aan kennis en informatie. Vele organisaties hebben niet de (volledige) kennis, capaciteit of expertise om op professionele wijze database marketing te bedrijven. Voor deze bedrijven levert DataMatch structurele oplossingen op het gebied van database marketing.

    Samengevat kunnen we u de volgende vraag stellen: Wilt u de klantloyaliteit verhogen? Dan is DataMatch uw partner en rijkt zij met haar diensten de volgende oplossingen aan:

    • Spaarprogramma’s: ”Een loyaliteitsprogramma voor het opbouwen van een optimale relatie met uw klant”
    • Marketing services: ”Een totaaloplossingen voor klantkaarten, druk-, print-, (e)mail- en verzendtrajecten€
    • Marketing Database: “€œHet beheren en onderhouden van klantdata in combinatie met koop-, actie- en responsgegevens”
    Klantenbinding detailhandel

    Via het marketing dashboard beheert u alle gegevens zelf zodat u 24 uur per dag en zeven dagen in de week kunt inspelen op nieuwe marktontwikkelingen. Voor meer informatie omtrent klantenbinding detailhandel kunt u ons altijd contacteren. Wij als loyalty marketing adviseur gaan graag met u in gesprek om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.


     

    Loyaliteitsmarketing uitgelicht in stappen

    Klantenbinding detailhandel