• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on okt 10, 2012 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Internetbestellingen met 7% gestegen

    Ook bij onze klanten zien we een forse toename in het aantal internetaankopen. Met name door in ons spaarprogramma (marketing dashboard) de verkopen om click- en bricksniveau inzichtelijke te maken kan crossselling gestimuleerd worden. Door potentiële klanten de mogelijkheid te bieden om via beide kanalen een aankoop te doen stimuleren we de verkoop onder nieuwe en bestaande klanten. Zo kan de website ingezet worden op de winkelvloer, zodat nee-verkopen worden geminimaliseerd.

    Bent u benieuwd naar de mogelijkheden die DataMatch u te bieden heeft neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag!

    (bron: Retailnews.nl)

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>