• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on jan 16, 2014 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Integratie webwinkel en fysieke winkel

    In 2020 gaat het meer dan ooit om een naadloze integratie van webwinkel en fysieke winkel. Dit om de consument een rijkgevulde shopbeleving te bieden. Tevens spelen klantkennis en technologie, zoals wearable devices en apps, een grotere rol. Retailers zullen dus tijdig op inspelen om niet van de concurrenten te verliezen. Dit zijn de conclusies van de expertgroep Selection van Shopping 2020. Hierbij legt de consument dus  in 2020 de lat voor de ondernemer wederom een flink hoger.

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>