• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on aug 15, 2016 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Hoe kan ik mijn omzet vergroten met een spaarkaart app?

    Hoe kan ik mijn omzet vergroten met een spaarkaart app?

    De spaarkaart app heeft meerdere voordelen voor klanten en ondernemers. In onze eerdere blog hebben wij toegelicht hoe u de klantenkaart app kunt inzetten voor uw klanten. In dit artikel gaan wij wat verder in over de voordelen voor u als ondernemer.

     


     

    Spaarkaart app

    In een tijd waarin prijsvechters het lijken te winnen, zien veel bedrijven in dat loyaliteitsmarketing enorm belangrijk wordt.

    De afgelopen jaren is er veel ontwikkeling geweest op het gebied van loyaliteitsmarketing. De stempelkaart werd langzaam vervangen door de klantenpas. En nu zien we dat digitale spaarprogramma’s in flinke opkomst zijn.

    Er zijn twee manieren om een digitaal spaarprogramma mobiel in te zetten. Namelijk via branded apps en via de eWallet.

    Een branded app ontwikkelen is een lang en duur proces. Tevens is het voor klanten minder interessant om voor elke winkel een aparte app te installeren. De eWallet biedt hier meer voordelen. Met de opbouw hiervan kunnen uw klanten gemakkelijk alle loyalty cards, reserveringskaarten, boardingtickets en zelfs filmkaartjes gemakkelijk opslaan op één plek. En het gebruik van de app is gratis.

    voordelen-loyaliteitsprogramma-spaarkaart


    De voordelen

    Het gemak van een spaarkaart app heeft vele positieve uitwerkingen. Voor zowel ondernemers als hun klanten, is het enorm gemakkelijk om dit systeem tot een succes te maken.

    Ondernemers hoeven namelijk zelf niet veel te doen bij dit spaarprogramma. Door de koppeling met het DataMatch EasyConnect systeem, worden klantgegevens automatisch bijgewerkt. Dit zorgt ervoor dat de ondernemer niet alleen zelf een hele hoop administratief werk kwijtraakt, maar ook dat er veel meer inzicht is in relevante klantgegevens.

    Data is een sleutelwoord geworden bij loyaliteitsmarketing. Klanten willen meer dan een nummer zijn en gaan het steeds meer waarderen om op een persoonlijke manier benaderd te worden. Door inzicht in klantgegevens, kunt u klantprofielen opbouwen en uw doelgroep in segmenten verdelen. Een wijnhandel kan zo bijvoorbeeld persoonlijke mailings doen, waarin het ene segment mail krijgt over rosé omdat daar hun voorkeur ligt en het andere segment over droge witte wijn.

    Een loyaliteitsprogramma gaat dus verder dan het belonen van klanten, het verhoogt ook uw klantwaarde.

    spaarkaart app


    Resultaten

    Het inzetten van de spaarkaart app in combinatie met een loyaliteitsprogramma levert enorme voordelen op. In verschillende onderzoeken is al gebleken dat het gemiddelde winkelpubliek vaker bij bedrijven gaat winkelen met een loyaliteitsprogramma, dan bij een bedrijf zonder loyaliteitsprogramma.

    66% van het winkelpubliek geeft ook aan meer te besteden bij winkels met een loyaliteitsprogramma. Dit resulteert in een omzetstijging tussen de 10 en de 20%.

    Het combineren van de spaarkaart app met een loyaliteitsprogramma:

    • Bindt klanten;
    • Biedt inzicht in klantgegevens;
    • Is goedkoper dan branded apps;
    • Resulteert in een omzetstijging.

     

    digitaal-klantenkaart-systeem-loyalty

    Wilt u gebruik maken van een spaarkaart app?

    Neem dan contact met ons op!

    • Gemakkelijk en goedkoop in gebruik;
    • Klant heeft loyalty cards en giftcards altijd bij zich;
    • Inzetbaar als loyaliteitsprogramma;
    • Inzetbaar als cadeaukaart.

    Offerte aanvragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>