• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on mei 2, 2013 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Een nieuw concept voor Louwman Retail

    DataMatch heeft in samenwerking met Dealerteam van Crosssmarks een concept ontwikkeld waarbij klanten van Louwman Retail extra privileges ontvangen gedurende het jaar.

    DataMatch heeft een volledige database ingericht en het adressenbestand geschoond. Door een eigen inlogcode komt de klant in zijn/haar eigen omgeving en kan zelf aangeven welke wensen of behoeften hij/zij heeft. De informatie op de pas is altijd up-to-date zodat de verkoper of monteur altijd weet wat het profiel is van de klant, welke diensten de klanten afneemt en welke privileges de klant heeft.

    Zo wordt iedere klant op een persoonlijke wijze en geheel naar wens geholpen.

     

     

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>