E-mailmarketing

Gepersonaliseerd en leuk communiceren met uw klanten!

Meer weten?

4 + 5 =

E-mailmarketing

E-mailmarketing is meer dan alleen een nieuwsbrief versturen. Door middel van geautomatiseerde e-mailings kunt u bijvoorbeeld klanten vragen om een productreview, een kortingscode toesturen of een verjaardagsmail sturen

DataMatch helpt u met het opzetten van uw e-mailmarketing strategie zodat u op een leuke en persoonlijke manier met klanten kunt communiceren!

Voorbeelden van campagnes

  • Welkomstcampagnes
  • Product reviews
  • Achtergelaten winkelmandje
  • Verjaardagscampagne
  • Heractivatiecampagne
  • Klanttevredenheidsonderzoek

Voor het opmaken en verzenden van e-mailcampagnes maken wij gebruik van haar e-mailmodule Copernica. Onze gecertificeerde e-mailspecialisten helpen u graag met het opzetten van een succesvolle e-mailmarketing campagne.

Implementatie van de oplossing

E-mailmarketing is meer dan alleen een nieuwsbrief versturen. Door middel van geautomatiseerde e-mailings kunt u bijvoorbeeld klanten vragen om een productreview, een kortingscode toesturen of een verjaardagsmail sturen

Loyalty

Wij ontwikkelen klantprogramma’s waarmee bedrijven klanten aan zich kunnen binden, en de klantrelatie kunnen verdiepen.

Data

Voor onze klanten beheren, verzamelen, verrijken, analyseren, segmenteren, activeren wij hun klantdata en rapporteren de resultaten.

Marketing services

Wij beschikken ook over een breed assortiment aan marketing services. Wij zetten uw data om in succesvolle marketing campagnes.

In vier stappen naar uw e-mailmarketing strategie

1. Functionaliteiten
Bij stap één zorgt DataMatch samen met u voor een responsive e-mailtemplate. Binnen dit template zijn de basisfunctionaliteiten van een e-mail verwerkt. Hierbij kunt u denken aan het opzetten van een multidimensionale database, het bieden van personalisatiemogelijkheden en het volgen van conversies in uw e-mails.

Ook zorgt DataMatch voor het opzetten van een e-maildatabase in Copernica. Als u al een bestand heeft, kan dit geladen worden in uw nieuwe e-maildatabase. Deze database voldoet aan alle normen volgens de in de AVG 2018 gestelde normen en biedt meerdere mogelijkheden tot personalisatie.

2. Campagnes aanmaken
DataMatch stelt geautomatiseerde e-mailcampagnes op. Deze campagnes worden dusdanig opgezet dat deze altijd aansluiten bij uw ondernemingsdoelstellingen. Zo kunt u kiezen uit heractivatiecampagnes, verjaardagcampagnes of vergeten winkelwagens.
3. Training
De e-mailmarketeers van DataMatch helpen u met het werken in Copernica. U krijgt toegang tot uw database en uw template, zodat u naast de geautomatiseerde campagnes ook uw losse e-mails kunt verzenden.
4. Resultaten
Na het verzenden van een e-mailing bekijkt DataMatch uw resultaten. Op basis van de resultaten komen onze gecertificeerde e-mailmarketeers met onderbouwde voorstellen waarmee uw e-mailcampagne nog beter kan worden.

Resultaten van verzonden e-mails worden gebruikt om e-mails in de toekomst te personaliseren. Zo kunnen wij klikgedrag gebruiken om de leeservaring van de ontvanger te verbeteren.

dbf (voorheen DataMatch)
Rietbaan 6
2908 LP Capelle aan den IJssel

Kennismaken of offerte aanvragen?

DataMatch is dbf