• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu
    Digitale kraskaartOfferte aanvragen

    Digitale kraskaart

    Spaar- en loyaliteitsprogramma’s richting zich op langere termijn doelstellingen, vertaald in het binden, verbinden en verdiepen van klantrelaties, terwijl er binnen organisaties met name korte termijn doelstellingen gerealiseerd moeten worden, vertaald in extra traffic, omzet, productintroductie, (her)activatie van bestaande of nieuwe klanten en het generen van leads.

    Vanuit de innovatieve digital marketing oplossingen van DataMatch is de digitale kraskaart ontstaan.

    kraskaartactie

     


    Wanneer zet ik een digitale kraskaart in?

    Door een digitale kraskaart in te zetten, betrekt u uw klanten maximaal bij uw bedrijf. U kunt naast het verhogen van engagement, de kraskaart ook inzetten om tijdelijk producten te promoten of simpelweg een omzetvergroting te realiseren. Een digitale kraskaart sluit aan bij alle operationele doeleinden.

    • U heeft een jubileum te vieren;
    • Een speciale actie ivm feestdagen;
    • Uw bedrijf opent een nieuwe vestiging;
    • Krascodes weggeven bij besteding van x bedrag;
    • Een leuke spontane actie;
    • Nieuwe aanmeldingen nieuwsbrief.

    Omdat TAPES 30 jaar bestaat, hebben zij DataMatch gevraagd om de digitale kraskaart voor hen in te zetten.

     

    TAPES-copy


    Hoe werkt de digitale kraskaart?

    Voordat de module wordt klaargezet, moet er een keuze gemaakt worden. Namelijk, gaat de doelgroep via de post bereikt worden, of gebeurt dit via e-mail. In het eerste geval, zal er per post een fysieke code naar de relatie worden gestuurd samen met een trigger om met de actie mee te doen.

    De digitale kraskaart kan optioneel uitgebreid worden met een extra scherm waarin een korte enquête gehouden kan worden. Dit gaat gemakkelijk en vaak zonder weerstand. De deelnemer wordt ook direct beloond voor deelname aan de enquête.

    In geval van de inzet van de digitale snelweg zijn er twee mogelijkheden

    • Door een registratie op locatie uit te laten voeren, kan er middels een automatische opvolging direct of op een tijdstip naar keuze een digitale krascode worden uitgestuurd.
    • Met reeds bestaande data, kan er een adressenbestand in ons e-mailprogramma Copernica worden geladen. Elke deelnemer wordt gekoppeld aan een krascode. In het template is een link opgenomen welke verwijst naar de digitale unieke promotiecode.

    Na het krassen ziet de klant direct de gewonnen prijs en wordt hier tegelijkertijd per e-mail van op de hoogte gesteld.

    digitale kraskaart prijs

    Voordelen van de Kraskaartactie:

    • Snel en eenvoudig inzetbaar;
    • Realtime inzage in het responsverloop;
    • Mogelijkheid mini-enquête op te nemen;
    • Eigentijds en innovatief product;
    • Beter bereik jongere digitale doelgroep;
    • Geen drukwerkkosten;
    • Geen logistieke kosten;
    • Geen personele belasting ( training, uitleg, overdracht );
    • Geen milieuvervuiling.

     Wilt u de digitale kraskaart vrijblijvend uitproberen? Neem contact op voor een demo!

    Kansspelautoriteit

    U kunt op de website van de Kansspelautoriteit meer informatie vinden over promotionele kansspelen.

     


    Meer informatie over de digitale kraskaart??

    Wilt u vrijblijvend de Kraskaartactie demo proberen? Vraag dan een demo aan.

    Contactgegevens

    Tel     : 010 462 22 28

    E        : info@datamatch.nl

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen