Digitaal klantenkaartsysteem

Snel en simpel sparen!

Sparen met het digitaal klantenkaart systeem

Het sparen met dit digitaal klantenkaart systeem gaat gemakkelijk! Het enige wat nodig is van de klant is zijn naam en e-mail/mobiele nummer. Zodra die gegevens beschikbaar zijn kan de klant direct beginnen met sparen. De klant ontvangt dan via de e-mail/bericht een verzoek om de digitale klantenkaart op te halen, of de ondernemer geeft de klant een fysieke klantenkaart. Deze klantenkaart kan vervolgens gescanned worden door middel van het oog van een tablet (of met barcodescanner) of smartphone.

Implementatie van de oplossing

“DataMatch EasyConnect oplossingen zijn met grote zorgvuldigheid samengesteld. Hierdoor kunt u snel beginnen met het uitrollen van uw eigen spaar- of cadeaukaartprogramma. Het bieden van uw eigen spaar- of cadeaukaart staat garant voor een unieke klantervaring en biedt de kans voor nieuwe, leuke contactmomenten.”

LOYALTY

Wij ontwikkelen klantprogramma’s waarmee bedrijven klanten aan zich kunnen binden, en de klantrelatie kunnen verdiepen.

KLANTDATA

Wij verzamelen, beheren, activeren en verrijken uw klantdata en rapporteren de resultaten aan u.

MARKETING SERVICES

Wij kunnen altijd met u meedenken over de invulling van uw loyaliteitscampagne en zetten uw data om naar succesvolle marketing campagnes.

Voordelen van het digitaal klantkaart systeem?

De voordelen van dit digitaal klantenkaartsysteem is dat de digitale klantenkaart automatisch naar voren komt in de smartphone de volgende keer dat de klant in de buurt is van uw onderneming. Zo hoeft de klant niet te zoeken naar zijn digitale klantkaart en zien ze direct uw persoonlijke bericht op de smartphone

  • Digitale spaarkaart met QR-Code
  • Scanable via tablet of smartphone
  • Punten direct zichtbaar op de digitale spaarkaart
  • Spaarkaart komt automatisch naar boven in de smartphone van de klant bij volgend bezoek

DataMatch Loyalty Marketing
Rietbaan 6
2908 LP  Capelle aan den IJssel

Kennismaken of offerte aanvragen?

2 + 14 =