Hey, pssssst, mag ik je wat vertellen?!

Sinds 2018 heeft DataMatch een oogje op een partner in onze branche. Na een periode van contact en elkaar beter leren kennen, zijn we tot de conclusie gekomen dat we elkaar héél erg leuk vinden. Onze interesses en toekomstvisie zijn aanvullend en we kunnen gezamenlijk nog meer van het leven maken. Dus wat doe je dan op Valentijnsdag? Precies!

Mag ik aan jullie voorstellen: dbf

Dbf heeft 19 jaar ervaring op het gebied van klantloyaliteit en het beheren van communities. Zij biedt met haar platform Marion, marketing oplossingen waarmee bedrijven hun klant beter leren kennen en er gericht mee kunnen communiceren. Met hun alomvattende passie voor data, processen en communicatie kunnen zij organisaties helpen om door te groeien en ver boven hun eigen ambities uit te stijgen. Data-driven werken has NO limit! Zij zijn data-lovers. Zij vinden niets mooier dan het onderste bitje boven halen of orde te scheppen in een zo groot mogelijke database. In hun wereld is gewoon alles gebaseerd op data. They love it!

Ons netwerk van partners, klanten en leveranciers zullen profiteren van de mooie diensten en producten die deze combinatie nu kan bieden. Op een vruchtbare samenwerking!

DataMatch Loyalty Marketing
Rietbaan 6
2908 LP Capelle aan den IJssel

Kennismaken of offerte aanvragen?

11 + 13 =