Met ingang van 7 maart 2019 gaan dbf B.V. en DataMatch Rotterdam B.V. samen verder. De
bedrijven bundelen de krachten om samen meer te bereiken voor hun klanten, maar blijven ieder
onder hun eigen naam opereren. De samenwerking biedt dbf B.V. en DataMatch Rotterdam B.V.
nog meer nieuwe mogelijkheden in de markt en creëert kansen voor het optimaliseren van hun
(loyaliteits) diensten.

Dbf heeft 19 jaar ervaring op het gebied van klantloyaliteit en het beheren van communities. Dbf en DataMatch zien in elkaar dé partner met dezelfde interesses en toekomstvisie. DataMatch was op zoek naar een partner welke data organisaties helpt boven hun eigen ambities uit te stijgen, daar vond zij dbf. Dbf zocht tegelijkertijd naar een uitbreiding van haar diensten. Deze uitbreiding vindt zij
in de diensten van DataMatch als ervaringsdeskundige op het gebied van loyaliteitsprogramma’s, big data, IT en communicatie. DataMatch wordt officieel onderdeel van DBF Loyalty groep. Samen begrijpen dbf en DataMatch de veranderende wereld van loyaliteitsmarketing als geen ander en vullen elkaar op het gebied van techniek en commercie perfect aan.

Beiden bedrijven zullen vanaf deze maand opereren vanuit de vestiging van dbf B.V. in Capelle aan den IJssel, Rietbaan 6

DGA dbf Ben Gevaerts en directrice van DataMatch Cora van der Meijde tekenen de overeenkomst.
Foto: dbf

v.l.n.r. Marc Coenen, DGA dbf Ben Gevaerts, directrice van DataMatch Cora van der Meijde en Algemeen Directeur dbf Jasper Kruter heffen het glas op een vruchtbare samenwerking (niet aanwezig DGA dbf Fred Krijger). Foto: dbf.