• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on aug 28, 2012 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    DataMatch streeft naar optimale één op één marketing

    De markt is volop in beweging en dat biedt kansen. DataMatch speelt hierop in door continu nieuwe producten te ontwikkelen.

    Op dit moment zijn onze ontwikkelaars bezig om versie 2.1 van ons spaarprogramma (loyaliteitsprogramma): het marketing dashboard op te leveren. Dit dashboard is nog gebruiksvriendelijker dan de vorige versie en biedt de mogelijkheid om zelf bestanden te importeren en te exporteren.

    De nieuwe versie werkt sneller en biedt de mogelijkheid om meerdere selectiebestanden met één druk op de knop samen te voegen en direct te ontdubbelen. Daarnaast is het mogelijk om het bestand af te toppen op basis van loyaliteit, besteding of op winkelniveau. Men kan zelf volgens deze criteria het selectiebestand aanvullen tot een vast te stellen maximum.

    Ben je benieuwd naar deze nieuwe ontwikkelingen neem dan gerust contact met ons op en vraag naar Cora van der Meijde of Perry Gouweleeuw.

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>