Data oplossingen

Een oplossing voor elk bedrijf

Klantdata verzamelen

Hoe vind je de juiste klanten? Wat zijn goede customer loyalty-programma’s? Hoe stimuleer je het aantal aankopen van klanten? Is het mogelijk om positieve mond-tot-mond reclame te beïnvloeden? Aan de grondslag van deze customer loyalty vraagstukken ligt het door-en-door kennen van de klant. Maar hoe pakt u het vergroten en verrijken van de klantdatabase aan?

U kunt uw klanten een extra bijzondere ervaring bieden door het zakelijk loyaliteitsprogramma te combineren met de DataMatch Loyalty Webshop.

Klantdata verzamelen

Inzichten in klantprofielen

Big data en marketing gebaseerd hierop is een trend. Regelmatig kloppen ondernemers bij ons aan die beschikken over een uitgebreide klantendatabase, maar niet goed weten wat ermee te doen. Een eerste en heel belangrijke mogelijkheid hierin is het opstellen van klantprofielen. DataMatch helpt klanten in het proces van big data naar rich data.

Alle kanalen samenbrengen in één klantomgeving. Een makkelijk spaarprogramma waarmee u interactie met uw klant beloont naast de traditionele beloningen voor aankopen.

Communicatiestrategie op basis van data

Een passende communicatiestrategie helpt om ervoor te zorgen dat consumenten vaker kopen, meer besteden en ambassadeurs worden van uw merk. DataMatch kan u helpen bij het maken van een communicatiestrategie waardoor klanten loyaler worden, meer besteden en ambassadeurs worden van uw merk.

Maak shoppen via uw webshop nog leuker door een webshop loyaliteitsprogramma toe te passen. DataMatch heeft al bestaande koppelingen waardoor wij brede ondersteuning kunnen bieden.

DataMatch Loyalty Marketing
Rietbaan 6
2908 LP Capelle aan den IJssel

Kennismaken of offerte aanvragen?

13 + 7 =