• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on mei 24, 2016 in Loyalty Marketing Nieuws, Referenties | 0 comments

    CRM in de praktijk

    CRM in de praktijk

    In 2003 verscheen de eerste versie van CRM in de praktijk van Sjors van Leeuwen, oprichter van Indora Managementadvies en een kundige autoriteit op het gebied van CRM en marketing. Dit boek was indertijd revolutionair, omdat nog weinig bedrijven zich bezig hielden met CRM management. Inmiddels is het 2015 en is CRM niet meer weg te denken. De herziene versie van ‘CRM in de praktijk’ is misschien ook wel het beste boek over CRM van Nederlandse bodem.


    CRM in de praktijk

    Voor bedrijven die CRM willen invoeren, maar er nog niet mee bekend zijn, is het boek een echte must-read. In het boek komt het vakgebied CRM uitgebreider dan ooit aan bod, dit maakt het boek ook uitermate geschikt voor educatieve doeleinden.

    Ondanks dat de term CRM niet veel meer voorkomt en vaak is vervangen door nieuwere en spannender klinkende woorden, is CRM nog steeds een uitdagend middel. Dit komt doordat klanten steeds meer veranderlijk zijn in hun gedrag en eigenlijk onvoorspelbaar worden. CRM was nog nooit zo belangrijk.

    In dit boek is goed zichtbaar dat Sjors van Leeuwen een expert is in zijn vakgebied en dit goed weet over te brengen. Met enorm veel goede adviezen kan een geoefend iemand goed uit de voeten met de informatie in het boek.

    Hoewel het boek goed geschikt is om adviezen op te doen en veel te leren over CRM, zijn de zaken die besproken worden weinig toepasbaar op operationeel niveau. Marketeers halen geen inspiratie uit het boek, maar moeten juist bereid zijn om te leren.

    Al met al is ‘CRM in de praktijk’ van Sjors van Leeuwen een enorme aanrader. Voor meer informatie over ‘CRM in de praktijk’ en over Sjors van Leeuwen kunt u terecht op de website van Indora.

    Het boek ‘CRM in de praktijk’ is ook verkrijgbaar via Managementboek, waar u recenties kunt lezen en het boek aan kunt schaffen indien gewenst. Wij vinden het in ieder geval een aanrader.

    crm in de praktijk


    Wendbaar en snel ondernemen

    In het boek ‘hoe agile is jouw strategie’ laat Sjors van Leeuwen zien hoe je de strategische wendbaarheid, de agility, van je organisatie vergroot. In het boek komen verschillende bouwstenen en strategieën aan bod die je helpen jezelf te differentiëren in de markt.

    In dit boek wordt duidelijk dat men wendbaar moet ondernemen om het tempo van de hedendaagse markt bij te houden en er komen dan ook verschillende kerndelen aan bod.

    In het eerste kerndeel van het boek praat Sjors van Leeuwen over het bijbenen van het tempo. Hierin worden verschillende marktrends besproken en wordt ook de noodzakelijk van wendbaarheid nog aan bod gebracht.

    In kerndeel twee komen bouwstenen voor wendbaar ondernemen aan bod. Je leert hoe je flexibiliteit aan kunt brengen in je onderneming en om van een langdurig strategieplanningsproces een flexibel proces van ‘rolling strategy’ te maken.

    Verder spreekt Sjors van Leeuwen nog over de geheimen van agile ondernemen en komen er een aantal praktijkvoorbeelden aan bod.

    Het boek ‘hoe agile is jouw strategie’ is het eerste boek over agile ondernemen van Nederlandse bodem. Ook dit boek is weer een must-have voor iedereen die zijn of haar ondernemer wendbaarder wil maken.

    Het boek is tot 21 juni 2016 met 20% introductiekorting aan te schaffen via ManagementboekEn ook deze is weer een enorme aanrader.

    hoe agile is jouw strategie


    Indora managementadvies

    Indora Managementadvies is een adviesbureau wat zich specialiseert in klantgericht ondernemen. Indora is vooral actief op de gebieden CRM, strategie en marketing. Ze helpen u om marktgerichter, klantgerichter en succesvoller te worden.

    Indora is overigens het eerste marketingbureau wat zich heeft begeven in de zorgmarkt. Om marketing in de zorg bekender te maken, is in 2005 het Zorgmarketingplatform opgericht. Dit is een kennisnetwerk voor ondernemers in de zorg die zich bezighouden met marketing, communicatie en verkoop.

    indora logo


    Meer informatie over loyaliteitsprogramma’s?

    Wilt u meer informatie over loyaliteitsprogramma‘s dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

    Contactgegevens
    Tel     :  010 462 22 28

    E        : info@datamatch.nl

    Offerte aanvragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>