• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Posted by on feb 13, 2014 in Loyalty Marketing Nieuws | 0 comments

    Collectief spaarprogramma voor winkeliersverenigingen

    Collectief Spaarprogramma (loyaliteitsprogramma)

    Een collectief spaarprogramma is een spaarsysteem dat door winkeliersverenigingen en city marketeers op landelijk, lokaal-, en stadsniveau ingezet kan worden! Datamatch is uw professionele en flexibele partner die optimale ondersteuning biedt. Wij denken het concept volledig uit en helpen o.a. winkeliersverenigingen bij de implementatie van het programma.

    De moderne consument vindt het belangrijk om plezierig te shoppen. Hierbij is het bewezen dat een leuke winkelomgeving en een goed winkelaanbod meer consumenten trekken. Echter is dit tegenwoordig niet meer voldoende. Een winkelcentrum moet namelijk ook iets speciaals en extra’s aanbieden: Spaaracties zorgen ervoor dat consumenten vaker naar de winkelcentra komen en dus ook naar uw winkel!

    Met een collectief spaarprogramma voor winkeliersverenigingen maakt u winkelen in uw winkelcentrum aantrekkelijker. Elke aangesloten ondernemer heeft zijn eigen spaarprogramma. De klant heeft één centraal account waar alle gespaarde punten per ondernemer worden bijgehouden! Dat is de kracht om samen meer omzet te realiseren en meer bezoekers naar de winkel te trekken.

    Datamatch krijgt steeds vaker verzoeken om een spaarprogramma’s voor winkeliersverenigingen(winkelcentrum) of een stadsdeel te ontwikkelen. Wij hebben reeds een aantal concepten succesvol uitgedacht en geïmplementeerd. Wilt u ook zo een spaarprogramma starten? Neem dan contact met ons op.

    Post a Reply

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>