Citymarketing

Op deze pagina vindt u onze succesverhalen. Bij elke aangesloten klant vindt u een korte beschrijving van de oplossing en het resultaat.


 

 

Akaart
Aangesloten in juni 2014

Reinders Makelaar is een lokale vastgoed makelaar die initiatiefnemer is achter het Akaart concept.

De Apeldoornse kaart. Het idee was om één pas te introduceren genaamd de Akaart met twee varianten tegenover een vast maandbedrag. Met de pas kan er geprofiteerd worden van gratis producten en veel korting bij de aangesloten acceptanten. Denk hierbij ook aan de dagelijkse benodigdheden zoals tanken en boodschappen. Zo haal je snel het maandbedrag eruit en kan de inwoners van Apeldoorn direct profiteren van veel voordeel.

Meer informatie over Akaart via deze link (Citymarketing oplossing).

Brabants Centrum maakt gebruik van het Loyaliteitsprogramma winkel+ Marketing Dashboard.

 


 

boxtelaartjes logo
Aangesloten in januari 2015

Brabants centrum is een lokale krant dat het initiatief Boxtelaartjes heeft opgezet in en rondomBoxtel.

In boxtel en omgeving kan er gebruik worden gemaakt van de gratis Boxtelpas. Met deze pas kunnen de inwoners van Boxtel, Lennisheuvel, Esch en Gemonde de zogenaamde Boxtelaartjes sparen. Met de Boxtelaartjes punten kunnen de pashouders profiteren van aanbiedingen van de aangesloten partijen en tevens een donatie doen aan een vereniging of stichting naar keuze.

Meer informatie over Boxtelaartjes via deze link (Citymarketing oplossing).

Brabants Centrum maakt gebruik van het Loyaliteitsprogramma winkel+ Marketing Dashboard.

 


 

 

Wordt u een van onze komende succesverhalen?

Bent u een van onze volgende succesverhalen? Neem contact met ons op voor meer informatie over onze diensten.

Contactgegevens

Tel     : 010 462 22 28

E        : info@datamatch.nl

Offerte aanvragen

[si-contact-form form=’1′]