Sales Promotions

Data verzamelen en tegelijkertijd omzet boosten? Maak kennis met onze Sales Promotions oplossingen.

Citymarketing loyaltyprogramma

Citymarketing inzetten

Citymarketing is de beste manier om een gebied in de markt te zetten. Daarbij kunt u denken aan verstedelijkte economische gebieden als een stad, dorp, winkelstraat, of meerdere gebieden die een connectie met elkaar hebben. Gedurende de marketingcampagne wordt veel aandacht besteed aan de sterke kanten waarmee een gebied zich onderscheidt van andere gebieden. Citymarketing richt zich op 3 doelgroepen die de ‘3 B’s’ genoemd worden: de bewoners, bezoekers en bedrijven.

Waarom een Citymarketing loyaltyprogramma?

Citymarketing is een begrip dat regelmatig gebruikt wordt. De opkomst van citymarketing is te wijten aan het feit dat de concurrentiepositie van een gemeente door de jaren steeds belangrijker is geworden. Door de economische globalisering vestigen bedrijven zich in uiteenlopende landen en ook bewoners en toeristen trekken er steeds meer op uit. In het verleden probeerden steden zich vaak een hip imago aan te meten en bedachten daarbij een pakkende slogan. Via een aantal korte inspanningen hopen zij bewoners, toeristen en bedrijven aan zich te binden. Het creëren van loyaliteit is echter een proces dat uitgebreider is dan de zojuist benoemde campagne. Een Citymarketing loyaltyprogramma is een project dat enige tijd nodig heeft maar uiteindelijk een win-win situatie voor alle betrokkenen oplevert.

Implementatie van de oplossing

“Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem. Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.”

Kennismaken

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Implementatie

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Testen en live

Sed ut perspiciatis unde omnis iste nat errorae sit voluptatem acusa estum doloremque nor laudantium, tom rem. Consect edipi au lorem orestem.

Het Citymarketing loyaltyprogramma van DataMatch

Citymarketing wordt vaak toegepast door de gemeente. DataMatch gaat tijdens dit project met de zelfstandige ondernemers, winkelcentra en winkeliersverenigingen in gesprek en ontwikkeld daaruit een loyaliteitsprogramma. Van dit Citymarketing loyaltyprogramma zal uiteindelijk iedereen in de regio profijt hebben, zowel alle hiervoor genoemde partijen als de lokale bewoners. Het project zorgt ervoor dat de regio aantrekkelijker wordt en blijft op het gebied van winkelen, wonen en recreëren.

De deelnemers?

Aan de start van de campagne wordt er eerst met alle deelnemende bedrijven gesproken. De aan te bieden producten / diensten, spaardoelen en loyaliteitswensen van alle deelnemende bedrijven worden hierbij vastgelegd. Bewoners kunnen zich eenvoudig aanmelden door hun naam en e-mailadres achter te laten. Vanaf dat moment nemen zij deel aan het loyaliteitsprogramma en kunnen zij ook punten sparen. Het sparen kan op twee manieren: een applicatie en een fysiek pasje. De applicatie werkt op smartphone en tablet en biedt een deelnemer vele mogelijkheden. In de applicatie kan de deelnemer zijn actuele spaarsaldo, verkregen vouchers, aanbiedingen, en algemene informatie bekijken. Ook biedt de applicatie de mogelijkheid om afspraken te maken bij bedrijven en uitnodigingen te accepteren.

Wat wij schrijven over sales promotions

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

7 + 8 =