Loyalty Cases
Bekijk een van de loyalty vraagstukken die wij in het verleden opgelost hebben

Purdey
Met een Purdey Privilege Card wordt shoppen nog leuker: u profiteert van extra aanbiedingen en exclusieve uitnodigingen voor events, u ontvangt het laatste modenieuws per e-mail én u spaart punten over al uw aankopen.

Louwman
Bij Louwman vinden wij dat loyale klanten beloond moeten worden. Zo krijgt iedere klant die een nieuwe of gebruikte auto koopt, of zijn of haar auto voor onderhoud brengt een gratis Louwman Service Card.

Bloem!
De vraag van BLOEM! was om een spaarprogramma in te richten, waarbij de 6 winkels van BLOEM! en de verschillende webshops aan elkaar gekoppeld zijn in één centrale database, oftewel een multichannel spaaroplossing

Talisman
Talisman is in 1991 opgericht als Maleisië specialist. Sindsdien is Talisman uitgegroeid tot een toonaangevende reisorganisatie in het exclusieve marktsegment. Het leveren van maatwerk en het bieden van zo hoog mogelijke kwaliteit is altijd het uitgangspunt geweest

Jouw Moment
Bij Jouw Moment kunnen gasten sparen met een fysieke óf digitale pas bij elke aankoop. Op hun website leggen zij duidelijk uit hoe het systeem werkt en hoe de gast zich in kan schrijven.

DA Drogist
DataMatch helpt DA met het uitwerken en uitvoeren van Direct Mailing en Direct Emailing campagnes. Door samen te werken in de voorbereiding van campagnes en het uitvoeren van de campagnes weten DataMatch en DA elke keer weer een mooi resultaat te behalen

Foodhallen Amsterdam
Het unieke concept van een indoor foodmarket met uitsluitend verse producten van hoge kwaliteit. Het is niet meer weg te denken uit het moderne straatbeeld. De Foodhallen in Amsterdam overkoepelt meer dan 20 verschillende standhouders

MKB Rotterdam
MKB Rotterdam Rijnmond organiseert jaarlijks tientallen netwerkbijeenkomsten en workshops; laagdrempelig en met een hoge “gun- én funfactor”. Dankzij het registratiesysteem, heeft MKB Rotterdam direct inzicht in bezoekers en leads.

Zaanse Mantelzorgpas
De Zaanse Mantelzorgpas is een persoonsgebonden cadeaupas t.w.v. € 150 voor mantelzorgers, als blijk van waardering voor hun vrijwillige inzet. DataMatch heeft ervoor gezorgd dat de mantelzorger bij ruim 160 ondernemers en winkels in Zaanstad het persoonsgebonden budget kan verzilveren.
DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam