E-mailmarketing trends 2018

E-mailmarketing trends 2018

In 2017 lag de nadruk vooral op verregaande segmentatie, gevolgd door optimalisatie voor mobiel en het opschonen en verbeteren van lijsten.  In 2018 wordt een kwalitatieve verzendlijst  alleen maar belangrijker in het kader van AVG.  Persoonsgegevens mogen alleen nog...

Nieuwe dimensie in loyaliteit

Nieuwe dimensie in loyaliteit

De spaarprogramma’s zoals we die kennen, zoals de spaarkaart of de klantenpas, belonen klanten relatief laat in de customer journey: na de aankoop. Het is hierdoor vrijwel niet mogelijk om omzetgenererend gedrag van de tevreden klant te stimuleren. Waardoor deze...

Omgaan met data : AVG 2018

Omgaan met data : AVG 2018

Per 25 mei 2018 is de nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming, afgekort AVG, van kracht. Deze verordening moet gaan zorgen voor meer transparantie en beveiliging bij het opslaan en bewerken van persoonsgegevens en zal veranderen hoe bedrijven moeten omgaan met...

DataMatch in het nieuws!

In de meest recente uitgave van Misset Horeca, 18 augustus 2017, staat DataMatch in de schijnwerpers! In het artikel `Loyaliteit biedt kansen´ komt DataMatch aan het woord over de toepassing van loyaliteitsprogramma´s in de horeca! ...

De waarde van spaarpunten

De waarde van spaarpunten

Ze zijn inmiddels alom bekend : de standaard spaarprogramma’s waarmee klanten op aankoopniveau punten sparen en deze kunnen uitgeven aan producten of belevenissen. Deze spaarprogramma’s hebben één doelstelling : omzetgroei. Door middel van meer herhaalaankopen en een...

How to: contentkalender

How to: contentkalender

Bewust met uw communicatieve uitingen bezig zijn. Weten wat u online zet op welk medium en op welke datum.Dit alles gaat heel gemakkelijk met een strakke planning en taakverdeling.In deze blog hebben wij het over het opstellen van een contentkalender.Wat is een...

Omgaan met klantdata

Omgaan met klantdata

Klantdata gaat steeds meer een centrale rol spelen in de marketingstrategie. Door middel van klantdata worden er heldere profielen opgesteld, waarmee bedrijven steeds meer effectief op de persoonlijke behoeften van de klanten inspelen....

Artikelen

Naast het invullen van loyaliteitsvraagstukken en het uitvoeren van gepersonaliseerde en gerichte marketingcampagnes schrijft DataMatch ook informatieve artikelen. Zo krijgt u meer inzicht in campagnes, loyaliteitsmarketing en de laatste retail trends!

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

7 + 15 =