
Bezoekersregistratie en events in Coronatijd; zo helpen wij organisatoren
Afgelopen maanden hebben wij onze klanten intensief geholpen bij het stroomlijnen van bezoekers en inrichten van registratieprocessen. Dit alles om te kunnen voldoen aan de geldende Coronaregels rondom bezoekersdichtheid en social distancing.Tijdsloten voor...

Digitale cadeaubon maken in onzekere tijden
Het Coronavirus heeft een enorme impact op ons allemaal. Nu veel ondernemers geen inkomsten hebben, vanwege verplichte sluiting zoeken zij naar creatieve opties om op korte termijn inkomsten te genereren. Een digitale cadeaubon maken en verkopen zorgt voor een directe...

8 praktische middelen om klantloyaliteit te vergroten
Heeft u al flink wat data verzameld en wilt u aan de slag met het vergroten van klantloyaliteit? Maar worstelt u met de vraag: “Hoe pak ik dit aan?” Dat is heel begrijpelijk. U bent niet de enige marketeer die rondloopt met dit vraagstuk. Om u inspiratie...

Wil je écht aan de slag met jouw klantdata? let’s meet!
Op 14 februari - valentijnsdag - maakten wij, dbf en DataMatch, bekend dat wij elkaar hebben gevonden en samengaan. Inmiddels zijn wij gesetteld op één locatie. Wij leren elkaar steeds beter kennen. nu is het tijd om onze nieuwe partner ook persoonlijk aan jou voor te...
DataMatch verkent nieuwe markten
Tijdens de maand maart heeft DataMatch een aantal nieuwe stappen genomen om het aanbod van producten en diensten nog breder in de markt te zetten. Met twee nieuwe markten en een nieuwe aansluiting in het buitenland worden de toepassingen van DataMatch...
Warme overname van DataMatch door DBF Loyalty groep
Met ingang van 7 maart 2019 gaan dbf B.V. en DataMatch Rotterdam B.V. samen verder. De bedrijven bundelen de krachten om samen meer te bereiken voor hun klanten, maar blijven ieder onder hun eigen naam opereren. De samenwerking biedt dbf B.V. en DataMatch...

Hoe worden klanten loyale klanten?
Trouwe klanten worden steeds belangrijker. De concurrentie is tegenwoordig moordend, en prijs, product en kwaliteit zijn tegenwoordig inwisselbaar. Breng je vandaag iets op de markt, dan komt een ander bedrijf de volgende dag met een nieuwer, goedkoper of mooier...

B2B webshop starten? lees onze tips
We hoeven ons niet meer af te vragen of het nodig is om een b2b webshop te beginnen, maar hoe we dat doen. In deze blog verteld DataMatch waar je op moet letten bij het opzetten van je eigen b2b webshop. Steeds meer b2b bedrijven willen dezelfde gemakken als bij B2C....

Scoren met loyaliteitsprogramma’s in de horeca
Nieuwe gasten zijn mooi, maar gasten die vaker komen zijn nog beter! Wil je jouw gasten vaker zien in je zaak? Dan kan DataMatch je daarbij ondersteunen met het Easyconnect spaarsysteem. Je biedt hiermee de mogelijkheid dat klanten via hun smartphone kunnen sparen...

Collectieve marketing in winkelgebieden
Om te kunnen spreken van een collectief is de deelname van meer dan één stakeholder nodig. Het gaat bij deelname meestal om ondernemers die in het winkelgebied gevestigd zijn, zoals winkeliers, horecaondernemers en dienstverleners. Een tweede groep deelnemers aan...
Artikelen
Naast het invullen van loyaliteitsvraagstukken en het uitvoeren van gepersonaliseerde en gerichte marketingcampagnes schrijft DataMatch ook informatieve artikelen. Zo krijgt u meer inzicht in campagnes, loyaliteitsmarketing en de laatste retail trends!
DataMatch Loyalty Marketing
Rietbaan 6
2908 LP Capelle aan den IJssel