Hoe worden klanten loyale klanten?

Hoe worden klanten loyale klanten?

Trouwe klanten worden steeds belangrijker. De concurrentie is tegenwoordig moordend, en prijs, product en kwaliteit zijn tegenwoordig inwisselbaar. Breng je vandaag iets op de markt, dan komt een ander bedrijf de volgende dag met een nieuwer, goedkoper of mooier...

B2B webshop starten? lees onze tips

B2B webshop starten? lees onze tips

We hoeven ons niet meer af te vragen of het nodig is om een b2b webshop te beginnen, maar hoe we dat doen. In deze blog verteld DataMatch waar je op moet letten bij het opzetten van je eigen b2b webshop. Steeds meer b2b bedrijven willen dezelfde gemakken als bij B2C....

Collectieve marketing in winkelgebieden

Collectieve marketing in winkelgebieden

Om te kunnen spreken van een collectief is de deelname  van meer dan één stakeholder nodig. Het gaat bij deelname meestal om ondernemers die in het winkelgebied gevestigd zijn, zoals winkeliers, horecaondernemers en dienstverleners. Een tweede groep deelnemers aan...

Easy Connect ticket en registratie module

Easy Connect ticket en registratie module

Bezoekersregistratie kan enorm tijdrovend zijn. Grote Excel bestanden, aanmeldformulieren, naambadges die vooraf gemaakt moet worden, kortom, veel te veel gedoe. DataMatch heeft hier een gebruiksvriendelijke oplossing voor.   Bezoekers hoeven nooit meer lang in...

Sales Promotion bij Topking

Sinds juli 2016 is Topking klant bij DataMatch. Voor Topking verzorgen wij de Sales Promotion. De producent van onder anderen Vlammetjes®, KaasTengels®, Vlamtosti’s®, Vuurvreters® en nog veel meer wilde door middel van een campagne haar afnemers stimuleren om vaker en...

Een goede klantrelatie komt niet vanzelf

Een goede klantrelatie komt niet vanzelf

Het hebben van een goede klantrelatie is belangrijker dan ooit. De manier waarop je omgaat met de klant heeft grote invloed op het koopgedrag. Het draait tegenwoordig  niet meer alleen om de merkwaarde, maar ook de manier waarop je als merk de klant aan jouw bindt. In...

Lunch for the brain

Lunch for the brain

Lunch for the Brain is een alternatieve aanvliegroute om met de klant een business case uit te werken. Soms is een klantvraag te complex en veelomvattend om tot de kern van de probleemstelling te komen. “Een briljant idee kan in één dag op uw bureau liggen!” Lunch for...

Mobile SEO ontwikkelingen

Mobile SEO ontwikkelingen

Iedere ondernemer streeft er naar om op de eerste pagina van ’s werelds meest gebruikte zoekmachine te verschijnen.  SEO (Search Engine Optimization) zorgt er voor dat jouw product of dienst zo goed mogelijk aansluit bij de richtlijnen van welke zoekmachine dan ook....

Artikelen

Naast het invullen van loyaliteitsvraagstukken en het uitvoeren van gepersonaliseerde en gerichte marketingcampagnes schrijft DataMatch ook informatieve artikelen. Zo krijgt u meer inzicht in campagnes, loyaliteitsmarketing en de laatste retail trends!

DataMatch Rotterdam B.V.
Cairostraat 51
3047 BB Rotterdam

Kennismaken of offerte aanvragen?

1 + 13 =