Afgelopen maanden hebben wij onze klanten intensief geholpen bij het stroomlijnen van bezoekers en inrichten van registratieprocessen. Dit alles om te kunnen voldoen aan de geldende Coronaregels rondom bezoekersdichtheid en social distancing.

Tijdsloten voor bezoekersspreiding in Plaswijckpark

Een strikte voorwaarde voor heropening van attractiepark Plaswijckpark dit voorjaar was het kunnen reguleren van bezoekersaantallen. Om de 1,5 meter maatregelen voor gasten en medewerkers te kunnen waarborgen, was het inrichten van tijdssloten binnen het huidige ticketsysteem noodzakelijk.  Wij hebben Plaswijckpark geholpen het ticketproces aan te passen, zodat zij veilig en zo snel als mogelijk weer open konden gaan.

Abonnementhouders
Naast reguliere ticketverkoop via de website van Plaswijckpark heeft het park een grote groep trouwe abonnementhouders. Om ook hun bezoek te plannen en registreren hebben we een aparte online reserveringsmodule opgezet waarin zij hun bezoekmoment kunnen reserveren.

Backoffice voor flexibiliteit
In de backoffice van het ticketsysteem kan Plaswijckpark het aantal tickets per tijdsslot en per dag zelf instellen. Zo zijn ze altijd zelf in controle van het aantal bezoekers op het park. Als op termijn de Coronaregels versoepelen en er weer meer bezoekers het park op mogen, is een aanpassing snel gemaakt.

Bekijk het  online ticket- en reserveringssysteem van Plaswijckpark.

Het ticketsysteem zoals toegepast bij Plaswijckpark is niet alleen in te zetten voor attractieparken, maar denk bijvoorbeeld ook aan musea, kantoorpanden (reserveren van een werkplek), evenementen, theaters of scholen (open dagen).

 

Drive-thru Haringparty als zakelijk event

Al jaren wordt op het terrein van Bon Bon Partyservice een Haringparty georganiseerd, waarvoor wij jaarlijks de bezoekersregistratie verzorgen. Dit jaar was het anders. De Coronamaatregelen dwongen de organisatie na te denken over een aangepast concept. En dat is gelukt! Een drive-thru variant waarbij de gasten met hun auto langs hapjes, drankjes en muziek reden. Om uiteindelijk een heerlijk Haringpakket in ontvangst te nemen.

Toegang en Haringpakket reserveren
Wij hebben zoals ieder jaar de bezoekersregistratie verzorgd, alleen net een beetje anders. Voorafgaand aan het event konden gasten online een Haringpakket reserveren en betalen  via ons ticket- en registratiesysteem. Hier vanuit ontving de gast een e-ticket (QR-code), waarmee hij/zij later de drive-thru kon betreden en het Haringpakket kon ophalen. De organisatie wist zo precies wie er zou komen en voor welk pakket.

Persoonlijk welkom op gepaste afstand
Daar waar we normaal de e-tickets (QR-codes) scannen bij de binnenlopende gasten, gebeurde dit nu vanuit de auto. We hebben een koppeling gemaakt tussen de scan van de bezoekers en een welkomsscherm. Aan het begin van de drive-thru route worden alle gasten persoonlijk welkom geheten! Een belangrijke toevoeging aan de registratie om een event met meer afstand tot elkaar, tóch persoonlijk te maken.

Contact
Organiseert u in deze tijd een event en heeft u hulp nodig bij het registreren en spreiden van bezoekers? Wij helpen u graag.

Contactformulier

5 + 13 =