• Cairostraat 51, 3047 BB Rotterdam
  • Pages Menu
    Twitter
    Categories Menu

    Klantbehoud

    Bestaande klanten

    Een bestaande klant is waardevol. Hij of zij kent uw winkel en producten en moet te allen tijde tevreden zijn. Een spaarprogramma is een betrouwbare manier om meer klantenbinding te creëren. Het zorgt voor meer klantbehoud en geeft tegelijkertijd inzicht in het kooppatroon. DataMatch zorgt dat u in zowel het binden met klanten, als het behouden van klanten beter slaagt.

    scherm klantbehoud

    Datamatch is een enorm belangrijke schakel in de communicatie naar onze klanten

    – Patricia van Grootveld – ICI Paris XL  

     

    Klantbehoud: analyseer uw klant

    Via een spaarprogramma kan een breed scala aan gegevens over alle klanten verzameld worden. Met goed opgezette spaarprogramma’s kunt u zodoende een compleet overzicht krijgen van het koopgedrag van uw klanten. Hoe vaak en op welke tijdstippen komt hij of zij naar uw winkel? Wat is de reisafstand (en wat is dus uw verzorgingsgebied?) En welke merken hebben de voorkeur? Datamining uit uw klantgegevens geeft u de exacte cijfers. Uw winkelstrategie kunt u zo met microscopische precisie onderbouwen.

    Klantbehoud

    Onze klantendatabase met de winkelverkopen is al jaren in vertrouwde handen bij DataMatch.

    Jacco Crezee – Directeur Purdey


     

    Gericht klanten benaderen via het CRM Dashboard

    Door intelligent gebruik te maken van uw klantgegevens kunt u meer rendement uit uw klantenbestand halen waardoor u uiteindelijk meer omzet zult realiseren. Onze CRM Dashboard Modules helpen daarbij. Het dashboard is een overzichtelijk programma dat u in staat stelt de gegevens eenvoudig op te slaan, terug te kijken, te rapporteren en te analyseren. U kunt zelf instellen welke gegevens u relevant vindt en eenvoudig onderdelen selecteren om een vergelijking te maken. Daarnaast is het ook  vooral belangrijk hoe u die gegevens interpreteert en welke stappen u vervolgens onderneemt. Zo biedt het systeem u de mogelijkheid individuele acties en e-mailings te verzenden. Zo kunt u bepaalde segmenten of zelfs individuele klanten gericht benaderen. De acties kunt u geheel naar eigen wens opzetten, en indien gewenst zijn de mensen van DataMatch er altijd om u te adviseren.

     

    Spaarprogramma’s

    Maak klanten loyaal met een van onze loyaliteitsprogramma’s en koppel de data aan het marketing dashboard.

    Klantenkaart

    Geef uw klanten privileges met een klantenkaart. Koppel de kaart met uw kassasysteem en met het marketing dashboard.

    Lees meer…

    Spaar app

    Loyalty anno 2014. Benut de technische mogelijkheden van deze tijd om uw klanten nog loyaler te maken met onze Spaar app.

    Lees meer…

    Webshop Spaarprogramma's

    Klanten terug laten keren in uw webwinkel. Maak van uw webwinkelbezoekers loyale klanten door een effectief loyaliteitsprogramma.

    Lees meer…

    Cadeaukaart

    De papieren cadeaubon is veeledentijd. Maak kennis met de voordelen cadeaupas en creëer meer omzet.

    Lees meer…

    Stel ons al uw vragen

    Voor een vrijblijvende offerte, vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met DataMatch .

    * Verplicht invullen